Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Hoe bestanden vanaf SonicStage naar de pc importeren?

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
MIsschien wel een domme vraag van mij, maar ik kan het proberen h`e!

Ik heb verschillende muziekbestanden via SonicStage naar mijn mp3 speler geimporteerd. Nu wil ik met m'n mp3 speler die bestanden op mijn laptop zetten, maar dat lukt me zo niet direct :s

De bestanden die ik op de mp 3 heb gezet, zijn op een of andere manier gecodeerd of kleiner gemaakt, zodat ik ze niet kan afspelen met de mediaplayer of op de laptop kan zetten.
Weet iemand hoe ik de bestanden als gewone bestanden weer op mijn laptop kan zetten?

Alvast bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
Kan niemand me helpen?

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Je mag zelf wel ff wat zoekwerk verrichten eerst :)

Lees dit bijv eens door: http://en.wikipedia.org/wiki/SonicStage

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-11 21:41
Met Sony's eigen software is het inderdaad niet mogelijk bestanden van de speler naar een PC te kopiëren. Maar er zijn alternatieve programma's die dit wel kunnen. De meeste hiervan komen aan bod in [HDD MP3]Sony NW-* mp3 spelers - Deel 2. Daar moet je je mee kunnen redden. Als dat niet lukt, kan het gewoonweg niet.

Volgens mij had je dit zelf ook wel kunnen vinden. Je topic is daarom op slot. :)

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Dit topic is gesloten.