Toon posts:

Meer dan 12000 units via mail ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan ik een file .rc5 verkrijgen met meer dan 12000 units, ik wil een remote buffer van meer dan 50000 omdat ik een week op verlof ga. Ik wil die pc's op het werk laten werken ... iemand moet dat toch doen ? :Z

Gaat dit eventueel zo lukken door 2 of meer files binair te mergen via het copy commando ?

COPY /B c:\1.RC5+C:\2.RC5+C:\3.RC5 /B C:\TOT.RC5

Enig idee hoe ik dit kan oplossen , ik doe er 25000 op een week ..thx

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:56

crisp

Devver

Pixelated

meerdere malen fetchen (via mail of gewoon via de client). Buff-in's renamen en later allemaal importeren in een grote buff-in via het -import commando....

Intentionally left blank

Verwijderd

da's dus.

dnetc.exe -import buffer1.rc5
dnetc.exe -import buffer2.rc5
dnetc.exe -import buffer3.rc5
dnetc.exe -import buffer4.rc5
dnetc.exe -import buffer5.rc5

enzzzzz ..

Verwijderd

Topicstarter
Te gek man , bedankt! :)

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

[rc5]
fetch-workunit-threshold=15000

LinkedIn WoT Cash Converter

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:32
Maak daar 16000 van, want dat is theoretisch het maximum aantal wu's dat je binnen kunt krijgen ;)

[removed]

Verwijderd

Topicstarter
Ok heb dit geprobeerd maar met import blijft het maximum aantal units op 12000, andere oplossing kan ik niet toepassen , omdat ik geen externe connectie heb naar internet dus dat kan ik niet proberen...

Graag andere snelle oplossing thx ;(

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 30 januari 2001 22:32 schreef xfiles het volgende:
Ok heb dit geprobeerd maar met import blijft het maximum aantal units op 12000, andere oplossing kan ik niet toepassen , omdat ik geen externe connectie heb naar internet dus dat kan ik niet proberen...

heb het gevonden, moet gewoon in dos prompt naar directory gaan waardat client zit en daar het commando runnen zonder een path voor de buffer files te zetten, nu werkt het eindelijk...nogmaals thx!}:O

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

Op dinsdag 30 januari 2001 22:32 schreef xfiles het volgende:

Bij mij werkt ie wel... Probeer het volgende dan:

[rc5]
fetch-workunit-threshold=15000
preferred-blocksize=33

LinkedIn WoT Cash Converter

Pagina: 1