Toon posts:

Is er een VGA-in tv tuner?

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag.

Ik ben al een tijdje op de search bezig geweest maar zonder een bevredigend resultaat (chaotische search). Anyways...

Ik wil graag videobeelden van mijn consoles opnemen m.b.v. mijn computer. Omdat composite & s-video niet de gewenste video-kwaliteit geven vroeg ik mij af of er ook tv tuners zijn met een VGA-in(gang).

Voor de duidelijkheid.. Mijn consoles hebben een VGA kabel en dat signaal wil ik capturen :)

Alvast bedankt.

Verwijderd

gewoon een vraagje, maar welke consoles heb jij dan? die van mij (ps2, Cube) hebben ofwel gewoon tulp-stekkers of een vaste scart. Zouden er eventueel ook geen convertors voor jouw kabel bestaan? dat maakt het mss wat makkelijker om iets te vinden

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2006 @ 18:58:
gewoon een vraagje, maar welke consoles heb jij dan? die van mij (ps2, Cube) hebben ofwel gewoon tulp-stekkers of een vaste scart. Zouden er eventueel ook geen convertors voor jouw kabel bestaan? dat maakt het mss wat makkelijker om iets te vinden
Op ben in het bezit van alle consoles.

Xbox 360:
Component, composite, RGB & VGA kabels

Gamecube & PS2:
Composite & RGB

Maar omdat ik wat betere videos wil schieten vind ik een capture kaart met VGA (of component als die bestaat) noodzakelijk.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:00

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Als je in de verkeerde subfora kijkt is het niet verwonderlijk dat je search chaotisch verloopt :o

video-in valt onder Audio, Video & Hifi - neem daar eerst eens een kijkje voor je een topic start...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.