Toon posts:

P5W DH Deluxe bios

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
beste tweakers,

ik heb zojuist mijn nieuwe systeem binnen:

E6600
P5W DH Deluxe
Corsair 1 Gb 675mhz
X1900XT
enz.

als ik opstart dan blijft hij een seconde of 12 hangen op het "bios scherm" (het scherm waar je mee in de bios kunt komen zeg maar d.m.v. op del te drukken) ik denk dat dit door de bios komt, maar ik ben niet zeker. Na zelf wat rond gezocht te hebben blijkt het waarschijnlijk toch echt de bios versie te zijn. Nu heb ik op de Asus site rond gezocht alleen daar word ik overspoeld door bios versies. Nu aan jullie de vraag welke bios raden jullie mij nu aan? Ik wil graag zo SNEL mogelijk opstarten en alles moet gewoon stabiel lopen.
Alvast hartelijk bedankt :)

PS: ik heb nu trouwens bios versie 0701

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Asus heeft een aantal Beta biossen op hun site staan, maar vermelden altijd netjes dat deze beta zijn. Die zou ik dus zeker niet gebruiken als je zeker een stabiele versie wilt. Pak gewoon de laatste stabiele versie die ze op de site aanbieden, lijkt mij het beste :)

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Eens met Terw_Dan. Gewoon de nieuwste niet beta pakken.

Verwijderd

heb je al verder gezocht op dat hangen probleem?
Het ligt waarschijnlijk aan een bios instelling, minder aan de bios zelf (al is een nieuwere versie als 701 wel een aanrader, kijk eens naar 1301 of 1401 of zo)

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-05 22:27
Als je q-fan enabled hebt staan in je bios kan het lang duren voor hij boot. Tevens staat standaard in je bios aan dat hij 30 sec gaat zoeken naar ide devices. Probeer eens een minuutje te wachten en kijk of hij doorstart. Zo ja -> bios setting. Zo nee -> bios update

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-05 18:43

Vuurvoske

Nunquam cede!

voor dit had je dus echt wel de search kunnen gebruiken he..

http://gathering.tweakers...deluxe&where=GoT#hitstart

Beroeps brabander

Pagina: 1