Ik heb zojuist een een account geopend bij awardspace . Deze hoster kwam in mijn zoektocht naar gratis hosting met php en mysql als beste eruit. Alleen nu ik de account heb begin ik toch een beetje te twijfelen
.
Het lijkt me een beetje te goed, je hebt mogelijkheden waar je bij een Nederlandse hoster flink voor moet betalen of een site vol met reclame krijgt. Maar hier is dit dus niet het geval. Dus ik vraag me af waar ze het van doen? Krijg ik straks een gigantische rekening voor teveel traffic (lijkt me niet waarschijnlijk maar toch). Of moet ik opeens naar betaalde hosting overstappen als de site enigzinds druk bezocht wordt? Er moet ergens een addertje onder het gras zitten. Ik heb de voorwaarden doorgelezen maar kon eigenlijk niks in deze trant vinden...
Specs van de hosting
Your URL: Domain or Subdomain.
Interests: Personal, Business.
WebSpace: 200 Mb.
Adverts: No.
Your Ads: Allowed.
Email: POP3, Web-based Email.
Scripting: CGI, PHP, SSI, FrontPage Extensions, Perl.
Available Scripts: None.
Upload Methods: FTP, Web.
Online Editor: Basic.
Misc. Features: Bandwidth limit 5000 MB/month.
MySQL databases.
Custom MX Records.
Addon domains.
File size limit 500 KB.
beoordeling: http://www.absolutely-fre...om/reviews/AwardSpace.php
Iemand ervaringen of kennis van het addertje?
Het lijkt me een beetje te goed, je hebt mogelijkheden waar je bij een Nederlandse hoster flink voor moet betalen of een site vol met reclame krijgt. Maar hier is dit dus niet het geval. Dus ik vraag me af waar ze het van doen? Krijg ik straks een gigantische rekening voor teveel traffic (lijkt me niet waarschijnlijk maar toch). Of moet ik opeens naar betaalde hosting overstappen als de site enigzinds druk bezocht wordt? Er moet ergens een addertje onder het gras zitten. Ik heb de voorwaarden doorgelezen maar kon eigenlijk niks in deze trant vinden...
Specs van de hosting
Your URL: Domain or Subdomain.
Interests: Personal, Business.
WebSpace: 200 Mb.
Adverts: No.
Your Ads: Allowed.
Email: POP3, Web-based Email.
Scripting: CGI, PHP, SSI, FrontPage Extensions, Perl.
Available Scripts: None.
Upload Methods: FTP, Web.
Online Editor: Basic.
Misc. Features: Bandwidth limit 5000 MB/month.
MySQL databases.
Custom MX Records.
Addon domains.
File size limit 500 KB.
beoordeling: http://www.absolutely-fre...om/reviews/AwardSpace.php
Iemand ervaringen of kennis van het addertje?