Toon posts:

Makro HP dv 5288ea laptop een goede zaak?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.050 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

In de nieuwste folder van makro staat een HP DV5288ea laptop in promotie voor 1199 Euro. Is dit een goede zaak in deze configuratie of zijn er voor 1200 Euro betere laptops in omloop wetende dat ik er vooral foto's mee ga bewerken in photoshop, veel muziek via Itunes ga beluisteren en af en toe videobeelden ga verwerken.

http://www.makro.be/Conte...s/inlegvellen/1/index.jsp

Cheers,
Dirk

Verwijderd

Ben ook aan het uitkijken naar deze !
Kwas al een lange tijd aan het denken om de dell inspiron 6400 te nemen, maarja te lang gewacht intussen, en nu betaal je lekker 300 euro meer voor 2048 RAM :s.
Deze ziet er allesinds heel aantrekkelijk uit qua specs en qua uitzicht zeker en vast ook!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:59
Let wel ff op (als je als non-belg m ziet zitten): Keyboard is belgisch, Azerty dus.

Verwijderd

Hij is al volledig uitgeput deze laptop. Vanmorgen een kijkje gaan nemen, maar helaas :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 12:44:
Hij is al volledig uitgeput deze laptop. Vanmorgen een kijkje gaan nemen, maar helaas :(
In welke macro ben je geweest? misschien is hij op een andere plaats nog niet uitgeput.

Qua specs vind ik dit een zeer goede laptop voor zijn prijs. Van HP heb ik eerlijk gezegd niet echt klagen gehad(bij mijn celeron laptop paar jaar terug kwamen ze de volgende dag na mijn telefoontje direct de batterij veranderen dat vond ik wel goede service!). Mijn neef had hem ook bijna gekocht maar hij twijfeld nog steeds

Verwijderd

Vanmorgen in de makro in eke geweest, daar waren ze uitgeput. Dan op het briljande idee gekomen om eens naar machelen te bellen. Maar daar waren ze ook uitgeput, maar ze wisten mij te zeggen dat er nog enkele in st pieters leeuw waren. Dan maar vlug gebeld naar daar en gevraagd of ze hem opzij wilden leggen. Aangezien het toch een uurtje naar daar rijden is, en we niet het risico wilden lopen om daar toe te komen en weer "bruine" te staan :) . Ik ben nu dit bericht aan het typen van erop. Het is echt een prachtige laptop, het WXGA High Definition BrightView breedbeeldscherm is de max. De komende dagen zullen we hem dan eens goed testen :)
Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 14:04:
[...]

In welke macro ben je geweest? misschien is hij op een andere plaats nog niet uitgeput.

Qua specs vind ik dit een zeer goede laptop voor zijn prijs. Van HP heb ik eerlijk gezegd niet echt klagen gehad(bij mijn celeron laptop paar jaar terug kwamen ze de volgende dag na mijn telefoontje direct de batterij veranderen dat vond ik wel goede service!). Mijn neef had hem ook bijna gekocht maar hij twijfeld nog steeds

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:35

Thandor

SilverStreak

of zijn er voor 1200 Euro betere laptops in omloop wetende dat ik er vooral foto's mee ga bewerken in photoshop, veel muziek via Itunes ga beluisteren en af en toe videobeelden ga verwerken.
Die vraag kun je wellicht zelf beantwoorden? Heb je überhaupt gezocht naar vergelijkbare notebooks en bekeken hoe de onderdelen presteren?
Op GoT verwachten we namelijk dat men eerst zelf het één en het ander uitzoekt alvorens er een topic gestart wordt.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.