ik heb een probleem:
ik merk sinds paar dagen dat als ik een paar liedjes afspelen, als het 2de en volgende nummers afspelen dat na 2 seconden het geluid helemaal anders gaat klinken.
ik heb bij elk lied de equalizer ingesteld.
als ik deze bij die nummers uitschakel is dat gedaan.
als ik de nummers appart afspeel dus elke keer dat nummer dubbel aanklikken dan doet ie het wel goed.
kan hier iets aangedaan worden ?
ik heb het dus bij de 7 en de 6.****
het lukt me niet meer om itunes 6 te installeren.
ook daarvoor weet ik geen oplossing.
ik ben er achter gekomen.
als je de hoofd equalizer niet opzet kan je niet lied per lied instellen dan werkt dat gwn niet.
als je de hoofdequalizer aanzet kan je die wel per lied instellen.
alleen als je dan een andere pakt als dat jij bij de hoofdequalizer hebt ingesteld dan veranderd ie gwn terug naar die van de hoofdequalizer.
wat is daar aan te doen ?
ik merk sinds paar dagen dat als ik een paar liedjes afspelen, als het 2de en volgende nummers afspelen dat na 2 seconden het geluid helemaal anders gaat klinken.
ik heb bij elk lied de equalizer ingesteld.
als ik deze bij die nummers uitschakel is dat gedaan.
als ik de nummers appart afspeel dus elke keer dat nummer dubbel aanklikken dan doet ie het wel goed.
kan hier iets aangedaan worden ?
ik heb het dus bij de 7 en de 6.****
het lukt me niet meer om itunes 6 te installeren.
ook daarvoor weet ik geen oplossing.
ik ben er achter gekomen.
als je de hoofd equalizer niet opzet kan je niet lied per lied instellen dan werkt dat gwn niet.
als je de hoofdequalizer aanzet kan je die wel per lied instellen.
alleen als je dan een andere pakt als dat jij bij de hoofdequalizer hebt ingesteld dan veranderd ie gwn terug naar die van de hoofdequalizer.
wat is daar aan te doen ?
[ Voor 24% gewijzigd door blubbers op 13-09-2006 19:59 ]