Toon posts:

Thrustmaster F1 stuur of Logitech Momo

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil graag een ander stuur voor mijn race games op de computer kopen. Nu zit ik te twijfelen welke ik zou nemen. Ik doe gewone race spellen zoals DTM 3 en GTR (2).
Ik heb 2 mooie gezien, maar welke is volgens jullie nou beter om te nemen:

Thrustmaster F1 stuur
(http://images.google.nl/i...LG%3Anl&q=thrustmaster+f1)

Logitech Momo
(http://images.google.nl/i...gitech%20momo&sa=N&tab=wi)

Ik wacht op antwoord.
Angelo

• Black Piet
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Zelf heb ik een Momo. Als ik kijk naar de bevestiging zie ik dat de bevestiging van een momo net iets beter is..... Met name bij ralleygames vind ik een vast stuur toch wat plezieriger...

Maar ga eens naar een gameshop waar ze een gameseat hebben. Grote kans dat ze een van beide hebben staan om even te proberen!

Mooooooeeeee......

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
de momo, 100%

Heeft ook een computer!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:07
uhm "Opslagmedia & I/O Controllers", hoort dit topic niet thuis in spielerij of overige hardware?

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-02 15:32
de momo ziet er ook mooier uit vind ik

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-02 20:08

Chop2000

Vroem

driving force pro van logitech ;) kijk hier maar even rond:
[PC] Racesim Hardware Topic - Deel 2

niks

Verwijderd

Ik verkoop mn logitech momo racing. Geweldig stuur, maar mn pc is gecrashed en sindsdien is het een wrak. Zodoende kom ik aan gebruik van het stuur niet meer toe.
Bij interesse laat ff weten. Stuur is 1 maand oud, incluis aankoopbon.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2006 16:31 ]

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 25-02 14:49
Alleen omdat je pc stuk is verkoop je je stuur ??
(ah ja natuurlijk, je hebt geld nodig voor een nieuwe pc :P)

• Wim Leers
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-02 09:34
Verwijderd schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 16:31:
Ik verkoop mn logitech momo racing. Geweldig stuur, maar mn pc is gecrashed en sindsdien is het een wrak. Zodoende kom ik aan gebruik van het stuur niet meer toe.
Bij interesse laat ff weten. Stuur is 1 maand oud, incluis aankoopbon.
PM je mij even? Ik ben wel geïnteresseerd!

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:27
Thrust en Thrustmaster moet je sowieso al mijden, de kwaliteit is echt een stuk lager. Zag die twee merken net ook in de winkel en het waren de enige stuurtjes zonder force feedback :X.

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:57

Appie

F1RST Racing

The__Virus schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 18:45:
Thrust en Thrustmaster moet je sowieso al mijden, de kwaliteit is echt een stuk lager. Zag die twee merken net ook in de winkel en het waren de enige stuurtjes zonder force feedback :X.
Thrust =! Thrustmaster. Zoals Chop2000 al schreef is het best om te kijken in het [PC] Racesim Hardware Topic - Deel 2. Zoals in dit topic te lezen valt is de kwaliteit van Thrustmaster redelijk gelijk met logitech voor gelijkwaardig (geprijsde) stuurtjes.
Tevens is het logisch dat er stuurtjes zijn zonder FFB. Zelfs Logitech heeft stuurtjes zonder FFB. Dit heeft niks te maken met het merk, maar meer te maken met de doelgroep en de inherente prijsklasse per doelgroep waar elk merk zich op richt per stuur.

Ligt er natuurlijk aan hoeveel je rijdt en de hoeveelheid geld je te besteden hebt, maar ik zou iets doorsparen een Logitech DFP of een Thrustmaster RGT. De black momo heeft veel problemen met pendalen en van de f1 meen ik dat de uitlijning van het stuur en de kwaliteit van de pendalen tegen vallen.

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Het is dan ook Thrust ;) [/bijdehand]

trust is no-go.. als je een nieuw stuurtje wil kopen binnen 2 maanden met middelmatig racen... Ik had mijn trust opengemaakt en het plastic aan de binnenkant was verbogen en stukken afgebroken :p (niet agressief gebruikt)

al een jaar een momo racing, probleem met de pedalen ben ik niet echt tegengekomen.. hoor daar ook verschillende verhalen over.. De laatste versie had toch dezelfde pedalen als de DFP? dus dat maakt ook al niet uit. Als je langzaam wilt uitbreiden moet je wel ff doorgaan voor de DFP natuurlijk

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:27
Appie_Pils schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 18:57:
[...]

Thrust =! Thrustmaster. Zoals Chop2000 al schreef is het best om te kijken in het [PC] Racesim Hardware Topic - Deel 2. Zoals in dit topic te lezen valt is de kwaliteit van Thrustmaster redelijk gelijk met logitech voor gelijkwaardig (geprijsde) stuurtjes.
Tevens is het logisch dat er stuurtjes zijn zonder FFB. Zelfs Logitech heeft stuurtjes zonder FFB. Dit heeft niks te maken met het merk, maar meer te maken met de doelgroep en de inherente prijsklasse per doelgroep waar elk merk zich op richt per stuur.

Ligt er natuurlijk aan hoeveel je rijdt en de hoeveelheid geld je te besteden hebt, maar ik zou iets doorsparen een Logitech DFP of een Thrustmaster RGT. De black momo heeft veel problemen met pendalen en van de f1 meen ik dat de uitlijning van het stuur en de kwaliteit van de pendalen tegen vallen.
Ik zeg nergens dat het één en hetzelfde merk is, maar enkel dat het van minder fijne kwaliteit is, heb er ervaring mee gehad, jaren geleden.
Pagina: 1