Typo3 afbeelding probleem

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• error33
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 11:08

error33

Klungelsmurf bestaat nog

Topicstarter
Reeds vele maanden gebruik ik typo3 met veel plezier. Nu duikt er bij een kennis een probleem op dat hij bijna geen afbeeldingen kan zien via typo(soms glipt er een doorheen die wel zichtbaar wordt). Gisteren ben ik bij m op bezoek geweest maar vind niks wat verkeerd staat.

Als hij naar een andere site gaat die met Typo is gemaakt heeft ie hetzelfde probleem, er verschijnen geen afbeeldingen. het lijkt dus dat op zijn PC iets ontbreekt waardoor de afbeeldingen geblokkeerd worden.

iemand die dit ook al eens ervaren heeft ?

macOS 15.5

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:57
Geef eens concrete links naar het probleem a.u.b. Oftewel, welke sites concreet, en verder browserversies e.d. uiteraard.

[ Voor 42% gewijzigd door djluc op 13-09-2006 17:48 ]

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:15

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

welke browser, wat voor firewall...?
Welke bestandstypen worden geblokkeerd, enkel gif, jpeg of png? en gebeurt dat niet bij andere statische sites?
aangezien het een lokaal probleem is zul je de oplossing lokaal moeten zoeken en niet bij Typo3...

Er is verder geen 'verschil' tussen afbeeldingen in Typo3 (hooguit worden ze automatisch gegenereert maar het blijven direkte links naar .gif, .png en/of .jpg bestanden)...

zoals je het beschrijft klinkt het eerder als gewoon een corrupte PC die problemen heeft met internet-verbidingen en grijpt een eigenaar het contact met iemand die kennelijk een internet-site heeft dan aan om die op te dragen zn PC te laten 'repareren', omdat hij problemen zou hebben die site te zien.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• error33

error33

Klungelsmurf bestaat nog

Topicstarter
Wat betreft de site www.tvvalkenburg.nl De afbeeldingen die jullie waarschijnlijk wel zien verschijnen bij hem niet. Dat het probleem niet in typo zit is mij wel duidelijk.

Op mijn werk zijn ze erg bang om update`s te plaatsen daar draait ie5 nog en werkt het wel!!

De pc vaar het probleem op zit draait XP Kan het iets met java te maken hebben ?

macOS 15.5

Verwijderd

error33 schreef op woensdag 13 september 2006 @ 20:07:
Op mijn werk zijn ze erg bang om update`s te plaatsen daar draait ie5 nog en werkt het wel!!

De pc vaar het probleem op zit draait XP Kan het iets met java te maken hebben ?
Tijd voor je werkgever om een fatsoenlijke systeembeheerder aan te nemen dan. Alle clients ook nog op Windows 98 dus?

Aangezien er geen Java in je pagina zit (zo te zien) betwijfel ik het ten zeerste.

• error33

error33

Klungelsmurf bestaat nog

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2006 @ 21:04:
[...]

Tijd voor je werkgever om een fatsoenlijke systeembeheerder aan te nemen dan. Alle clients ook nog op Windows 98 dus?

Aangezien er geen Java in je pagina zit (zo te zien) betwijfel ik het ten zeerste.
Dat mijn werkgever achter loop is een feit. Maar daar werkt het wel........

En op een PC met XP dus niet

macOS 15.5

Pagina: 1