Toon posts:

[Hotmail] Terugzetten van Land van herkomst

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik maak al lang gebruik van Hotmail en die is ook gelinked aan mijn Xbox360 gamertag.

Nu staan mijn landinstellingen al ruim 2 jaar op US vanwege die mailbox "hack" die er toendertijd was om je mailbox te vergroten naar 250 MB.

Nu wil ik eigenlijk mijn Xbox360 live account upgraden naar Gold met me creditcard.
Nu is dus het probleem dat ik de foutmelding krijgt dat ik in US woon maar me CC uit NL komt en ik dus niet kan verlengen.

En in mijn Hotmail profiel is me land niet aan te passen. Weet iemand hoe ik dit wel kan doen?

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:17
Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2006 @ 17:06:
En in mijn Hotmail profiel is me land niet aan te passen. Weet iemand hoe ik dit wel kan doen?
Hoezo is dat niet aan te passen? Ik heb het niet doorgevoerd, maar als ik ingelogd ben op Hotmail kan ik rechts naar 'options', dan naar 'my profile' en dan in een drop-down ding m'n land instellen. Wat gaat er bij jou mis?

Verwijderd

Topicstarter
Hierbij voor de duidelijk een screenshotje van de microsoft billing page.
ik kom op deze pagina als volgt.
ik ga naar hotmail -> Options -> Persoonlijke instellingen (profiel etc..) dan kies ik links in het menu Billing en dan kies ik weer recht edit personal information.
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~hklaren/region.jpg

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2006 11:30 ]

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:17
Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 11:28:
Hierbij voor de duidelijk een screenshotje van de microsoft billing page.
ik kom op deze pagina als volgt.
ik ga naar hotmail -> Options -> Persoonlijke instellingen (profiel etc..) dan kies ik links in het menu Billing en dan kies ik weer recht edit personal information.
[afbeelding]
OK, duidelijk - bij jou is het anders dan bij mij. Ik heb sowieso geen 'billing' menu, ik ben al een paar stappen eerder in het personal info stuk met een drop-down ding voor m'n land.

Als je een beetje lef hebt stuur je de helpdesk een mailtje dat je terug geemigreerd bent naar Nederland en of ze dat willen aanpassen...

Verwijderd

Topicstarter
Hmm heb ik al gedaan word alleen maar van het kastje naar de muur gestuurd en niemand kan mij daarbij helpen, zowel xbox support en hotmail support.

Maar ik ga het toch nog is proberen met het migratie verhaal :) bedank zo ver ik hou je op de hoogte.