Toon posts:

BF2 onverklaarbare error "No packet Flow"

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb weers wat hoor

Speel al ruim een jaar elke dag wel min. 1 uur Battlefield 2 (no expansions ed.)
Van de week geupdate naar 1.4 patch lekker kunnen spelen!
paar dagen later X1800xt verkocht.......... en X1950XT in aantocht >:)

Maaaarrrr nu;
Tijdelijk toch gamen, op een Leadtek 6600GT (uiteraard ook PCI-e)
Maar start spel, laad map en knal er na een minuut uit..............
Punkbuster komt met de melding "your kicked form this server; reason NO PACKET FLOW"

Mijn analyse:
Systeem is ongewijzigd (op videokaart swap na dan)

Asus P5B Deluxe s775 intel 965
Conroe E6600 @ 3,4 by,ZM9500 :*)
2x1GB Corsair Twinxxx cas4

Eerst bf2 opnieuw geinstalleerd, incl patch..... geen resultaat.
Tussendoor severs geprobeerd te connecten zonder PB.......... geen resultaat!
Toen Nieuwste driver nogmaals geinstalleerd 6600GT (91.47_forceware)..... geen resultaat.
Vervolgens Punkbuster geupdate..... geen resultaat.
Punkbuster gedeinstalleerd en vervolgens nieuwste geinstalleerd..... geen resultaat.

Dit alles omdat ik zonodig een 1950xt wil... had ik het maar niet gedaan, bf2 haalde met de x1800 ook al 90+ frames

Packet flow doet me denken aan mn internet connectie, heb echter in bf2 een ping van 35 en soms minder dusss..... dat niet.
Verder inmiddels mn routers gereset, en andere poortjes gebruikt van mn hub's gebruikt oooook geen resultaat

Iemand nog ideën ter oplossing van de error "No Packet Flow" _/-\o_

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
Waarom 2de topic?

Verwijderd

Topicstarter
heb m verplaatst naar hier want die andere was niet op de juiste plek 8)7

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2006 @ 17:04:
heb m verplaatst naar hier want die andere was niet op de juiste plek 8)7
Kun je in't vervolg best een verplaatsing van je huidige topic aanvragen bij de Modjes. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ok, zal de volgende keer niet meer gaan zitten klooien :N

Verwijderd

NIC drivers al updated? Pak anders direct de drivers van de leverancier. In Windows de Power Management optie van je NIC disabled (Network Connections -> Local Area... -> Configure ->Power Management)? (hier heb ik al eens problemen mee gehad)

Verwijderd

Topicstarter
Heb het vinkje bij energiebeheer van mn nic weggehaald... ff checke hoor of ie nu meer doet :P

Overigens ook al even de firewall volledig uitgehad, geen resultaat.... |:(

Daarna routers ertussenuit kabel van beneden +/- 60 meter door het huis heen getrokken
dus schoon op het koper zonder tussenkomst... gen resultaat :'(

nu dan ff die nic energie settings ppfffff krijg al slaap :z

-/ edit:... ook na nic setting op "non-spaarstand" te zetten geen resultaat /- -O-

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2006 17:59 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2006 @ 17:54:

-/ edit:... ook na nic setting op "non-spaarstand" te zetten geen resultaat /- -O-
Grmbl.... Staan er toevallig ook events in je Application- of Systemlog die op iets wijzen (eventvwr)? Zoniet, dan ben ik benieuwd of je bijvoorbeeld wel grote files kunt downloaden ofzo, dat is in feite hetzelfde als dat je BF speelt...

Toen je punkbuster update trouwens, zijn de files inderdaad vervangen (plaats PBWEB in je PB folder en pak dan uit)? Het is inderdaad zo dat als jouw firewall iets blokkeert dat PunkBuster ook met die melding kan komen.

Heb je toevallig ook een virusscanner draaien met port blocking functionaliteit. Ik kon bijvoorbeeld geen Teamspeak gebruiken totdat ik de IRC Blocking rule uitgezet had binnen McAfee....

Ik zit trouwens even te googlen, en kom zeer veel gelijkwaardige problemen tegen, je hebt het merendeel natuurlijk al eens bekeken. ;)

Ik weet zo even niets meer, in ieder geval veel succes!

Verwijderd

Topicstarter
OK, hij mag dicht!!

Het was wat ik al dacht, iets met mn register in combi met battlefield ;(

Na reinstall werkt ie weer als een trein _/-\o_

was wat werk maar met zon e6600 op 3,4 ghz lopen gaat de install ook sneller *O*
whahahaaha

Dank allemaal voor jullie aandacht....
Pagina: 1