C&C Generals Zero Hour blijft hangen bij splashscreen*

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• yok
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:37
Als ik Zero Hour en/of Generals opstart blijven deze bij het splashscreen hangen. Deze reageert dan niet meer. Ik heb 'The First Decade' geïnstalleerd, de nieuwe drivers van mijn Graka ook. Hitman, F.E.A.R, Counter-Strike etc. draai ik gewoon allemaal wel goed.

Dit zegt de Ctrl+Alt+Delete taakbeeindiging:
C:\DOCUME~1\DANIL~1\LOCALS~1\Temp\WERd87a.dir00\generals.exe.mdmp
C:\DOCUME~1\DANIL~1\LOCALS~1\Temp\WERd87a.dir00\appcompat.txt

Verder heb ik geen no-cd patches of iets dergelijks geïnstalled. Bij de normale generals+zero hour installatie (zonder first decade) doen ze het ook al niet.

Specs p.c:
E6600, P5B Deluxe, 2GB PC5400 corsair, 3 HD's - Boot: S-ATA, SapphiteX1900XT, Zalman 460W.

Iemand enig idee?

• yok
Probleem al verholpen, slotje.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
En de oplossing was? Is namelijk wel handig voor als iemand anders nog eens ooit tegen hetzelfde probleem aanloopt :)

Verwijderd

... Nog enige aanmerkingen hoe het te fixen is? Ik heb net een nieuw systeem en wil het spel op max met mijn nieuwe X1950XTX testen, en dat gaat dus nu niet.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Wacht gewoon 5 a 10 minuutjes, hij schiet heus wel door hoor.

De tweede keer dat je opstart doet ie het helemaal niet meer.

Test maar eens. Start spel op, ga even blokje om lopen, en kijk: je spel is opgestart ;)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

Hij crashed hier automatisch. Hij staat op Reageert Niet, crashed (en sluit af) automatisch naar 45 seconden en daarna doet hij niets meer. Ik ga dat blokje om anders zobiezo wel even doen hehe, maar het zou fijn zijn als hij het zo deed.

Specs:

E6600 @ 3,2Ghz
P5WDH Deluxe
EAX1950XTX CF 512MB
2048MB OCZ 6400-800Mhz 4

Kortom, hij mot gewoon werken.

/edit
Ja, ook alle drivers 'spiksplinternieuw' en ook de nieuwste DX3D 9. Pixel Shader 3 dus dat moet allemaal goed zitten. En ja, voor de gein van mijn werk laatst een vette orginele glimmende WinXP geinstalleerd en alle updates ervoor gedownload incl SP2.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2007 16:22 ]

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-12 14:39

Wmm

Sinds een reinstall heb ik hetzelfde. ZH hangt soms, dus idd niet altijd, bij het splashscreen. M'n hele pc hangt dan ook en ik kan alleen nog maar resetten op de harde manier. Misschien als ik wat langer wacht dat hij weer reageert, maar lijkt me niet.

Heb zelf een E6400 en P5B mobo. Iedereen hier heeft ongeveer zelfde cpu / mobo type. Vreemde is dat ik het eerst niet had.

Het zou fijn zijn al yok eens terugkomt met de oplossing :).

[ Voor 5% gewijzigd door Wmm op 03-02-2007 16:24 ]

• Renumeration
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-11-2024
heb ik ook gehad.. wat hierboven ook al gezegt is

1ste keer duurt super lang.. GEWOON VEEL TE LANG
maar daarna gaat het wel beter. Lijkt wel of het iets te maken heeft met c2d of P965 chipset gezien dat over overheen komt. (heb zelf 7900GTO nu en X800XL gehad beide zelfde probleem)

Specs

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-12 14:39

Wmm

Renumeration schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 16:27:
heb ik ook gehad.. wat hierboven ook al gezegt is

1ste keer duurt super lang.. GEWOON VEEL TE LANG
maar daarna gaat het wel beter. Lijkt wel of het iets te maken heeft met c2d of P965 chipset gezien dat over overheen komt. (heb zelf 7900GTO nu en X800XL gehad beide zelfde probleem)
Dat is iets anders. Dat heb ik ook gehad en is na een keer over idd, wat ik nu heb blijft terugkomen.

Verwijderd

Ik heb het freaking menu van Generals nog geen eens kunnen zien :P Hij crashed direct naar het opstarten, uber hangende splash screen en dan foetsie... Oplossing anyone?

• yok
Wat mijn oplossing was:

wachten, heel lang wachten.

Verwijderd

Hij flipt bij mij auto naar plus minus 30 sec :P

Verwijderd

Kheb juist hetzelfde voor. Ook een E6600,DS3,3 Sata Hd's en een 8800GTS

Was da nu voor kak, Nieuwe pc en da spel werkt gewoon niet. Bij mij gaat hij gewoon niet verder na het splashscreen!

Verwijderd

Bij mij load het splash screen 20 seconden ofzo en dan verdwynt het splash screen en doet hij niets meer. Heeft iemand hier al een oplossing voor?

-Tod

Verwijderd

Khoop het ook, kvind dat ze maar ne hotfix moeten uitbrengen.. maar tzal er wss nie van komen want ze zijn weer zo druk bezig met hun TW

• Joghert
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-11 17:06
Ik had het zelfde met mijn E6600 + Asus P5B Deluxe (Nvidia 7600GT)
_EN_ ook op mijn K7 AthlonXP 2600+ op een MSI Nforce2 mobo (ATI Radeon 8500LE & Nvidia 4200 Ti)

Wel beiden op WinXP Pro

Wat bij mij de oplossing was wisselde een beetje, meestal hielp wachten wel tot zekere hoogte.
Een andere oplossing die bij mij wonderbaarlijk wel eens hielp was generals op Win2000 compatibiliteit zetten :s

Ik heb generals altijd al een leuk spel gevonden maar die engine is zo gaar als wat.
Ook dat ie afentoe besluit dat ik een "serious error encounter" heb zonder goede reden, waarbij een reinstall nodig lijkt te zijn.

En als ik alle patches door lees zie ik voornamelijk info over de power balancing van units ipv compatibiliteits issues

[ Voor 3% gewijzigd door Joghert op 04-03-2007 17:36 ]

Verwijderd

up niemand?
Pagina: 1