The Beauty of the House is immeasurable; its Kindness infinite"
Abbadon schreef op maandag 26 juni 2006 @ 17:25:
Genoeg over te vinden, b.v. [rml][ XP] Dualcore processoren en XP Home Edition*[/rml]
Gaat gewoon werken.
Volgens mij kun je met alle recente Windows XP versies in ieder geval 1 fysieke processor en een oneindig aantal logische processoren gebruiken. Dus zolang je al je cores maar op 1 processor hebt zitten is het goed. Al zijn het er 32 bij wijze van.
Tesla Model Y RWD (2024)
xp pro kun je volgens mij op meerdere pc's installere home mar op 1 ofsowiets kweet het niet helemaal.
edit dit kopt dus niet
edit dit kopt dus niet
[ Voor 11% gewijzigd door dewil1990 op 13-09-2006 17:04 ]
Klopt niet, kun/mag je ook maar op 1 pc installeren.whiplash1990 schreef op woensdag 13 september 2006 @ 16:56:
xp pro kun je volgens mij op meerdere pc's installere home mar op 1 ofsowiets kweet het niet helemaal.
XP Pro heeft gewoon betere ondersteuning voor netwerken en dergelijke. Zo kun je bv. de Home-versie niet in een domein hangen, enkel in een werkgroep.
En kun je in Home je shared folders niet beveiligen..
kortom, zoek gewoon op de microsoft site..
dit zijn echt standaard vragen..
// nouja dan gelijk ook maar de link, stel je voor dat die ook onvindbaar is:
http://www.microsoft.com/...e/howtobuy/choosing2.mspx
kortom, zoek gewoon op de microsoft site..
dit zijn echt standaard vragen..
// nouja dan gelijk ook maar de link, stel je voor dat die ook onvindbaar is:
http://www.microsoft.com/...e/howtobuy/choosing2.mspx
[ Voor 35% gewijzigd door Kaspers op 13-09-2006 17:09 ]
Begin inderdaad even bij Microsoft zelf en met het zoeken op GoT en Google, dit soort vragen zijn vrij goed beantwoord omdat ze natuurlijk erg veel voorkmen.
Mocht je nog vragen over houden - open dan gerust een nieuw topic, maar neem ten allertijde op in je topic wat je zelf al geprobeerd en gedaan hebt om dit probleem op te lossen
Mocht je nog vragen over houden - open dan gerust een nieuw topic, maar neem ten allertijde op in je topic wat je zelf al geprobeerd en gedaan hebt om dit probleem op te lossen
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()