Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
Verwijderd
Als je zeker weet dat je alle instellingen goed hebt ingesteld, zou ik voor de zekerheid eens een andere kabel proberen.
Verwijderd
kijk in je lesboek onder troubleshooting
subnetmask goed staan ?
gewoon ff je pc's bij langs om er zeker van te zijn dat je alles gelijk hebt dan moet het goed zijn
subnetmask goed staan ?
gewoon ff je pc's bij langs om er zeker van te zijn dat je alles gelijk hebt dan moet het goed zijn
wat bedoel je hier precies mee? zie je de andere pc's niet in networkneighbourhood of kun je ze ook niet pingen?maar het netwerk ziet hem niet en andersom ook niet
Kabel is goed, die is trouwens ook net nieuw.
Ik kan hem niet releasen, want hij heeft al zijn standaard ip van het kaartje (hij pakt zoiezo geen ip van de server)
Ik kan de andere pc's niet pingen en ik zie ze niet.
Ik denk dat het komt doordat de 2 ledjes aan blijven staan.
Iemand een oplossing hiervoor?
Ik kan hem niet releasen, want hij heeft al zijn standaard ip van het kaartje (hij pakt zoiezo geen ip van de server)
Ik kan de andere pc's niet pingen en ik zie ze niet.
Ik denk dat het komt doordat de 2 ledjes aan blijven staan.
Iemand een oplossing hiervoor?
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
Ik kan mezelf niet pingen nee...ik snap het echt niet meer...
hmm..vaag...bij beide niet ?
Hier ben je ahum erg mee geholpen maar ik denk dat daar het probleem wel eens zou kunnen liggen...als je in winipcfg je ip toegewezen ziet staan zou je die toch moeten kunnen pingen...gebruike je dhcp hosting of heb je het tcp/ip protocol zelf ingesteld ?
Hier ben je ahum erg mee geholpen maar ik denk dat daar het probleem wel eens zou kunnen liggen...als je in winipcfg je ip toegewezen ziet staan zou je die toch moeten kunnen pingen...gebruike je dhcp hosting of heb je het tcp/ip protocol zelf ingesteld ?
Ik weet het dat het vaag is

Die ip adres is het standaard adres (169.bla.bla.bla), dus geen een toegewezen.
Dhcp ofcourse
Die ip adres is het standaard adres (169.bla.bla.bla), dus geen een toegewezen.
Dhcp ofcourse
ehh..probeer t dan eens handmatig ? 
Ik kom er meestal wel uit na een tijdje rommelen...ben je wel braaf geweest de laatste tijd ?
Ik kom er meestal wel uit na een tijdje rommelen...ben je wel braaf geweest de laatste tijd ?
Pagina: 1