Toon posts:

[Excel] Formule vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://img201.imageshack.us/img201/8084/naamloosvh0.png

Ik wil dat als ik in F2 3 invul dat dat het getal in C2 met 3 omhoog gaat maar vul ik G2 6 in moet het niewe in C2 met 6 naar benen en nu komt het als ik F2 weer verander 3 naar 2 moet hij op hoe het getal nu staat dooreken en dus niet die 3 vergeten als ik hem vervangen voor 2 heb.

Verwijderd

Topicstarter
Hulp Nodig!!!!!!!!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2006 15:54 ]

Verwijderd

Topicstarter
:)

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2006 15:54 ]

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:36

Dido

heforshe

Met Nederlands? Er is uit je openingspost niet de begrijpen wat je wilt, wat je probleem is en wat je verwacht.
Daarnaast is tien minuten misschien wat kort om een kant en klare oplossing te verwachten.

Wat ik er zo ongeveer van begrijp is dat je een voorraadbeheer-applicatie wilt maken, denk er eens over om te wereken met mutatierecords die je kunt totaliseren om de voorraad te berekenen.
En dat zou misschien wel beter gaan in een database-applicatie ;)

Wat betekent mijn avatar?

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07 14:08
heb gewoon even geduld in plaats van je topic zo te kicken

edit: ik snap ook helemaal de logica niet van het systeem |:(

[ Voor 36% gewijzigd door CyPh op 13-09-2006 16:00 ]

Uw advertentie hier?

Verwijderd

Topicstarter
Heb geen tijd ik wil gewoon als de formule =4+G2 (G2=bijvoorbeeld 3) er 7 komt te staan maar als ik van die 3 een 8 maak er geen 12 maar komt te staan + dit zelfde met afterken (F2)

Verwijderd

Je wilt de prijs van een artikel (c) gaan verhogen of verlagen naar aanleiding van de hoeveelheid aangekocht of verkocht, maar de voorraad moet niet veranderen. Lekker duidelijk systeem...

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:36

Dido

heforshe

Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2006 @ 15:57:
Heb geen tijd ik wil gewoon als de formule =4+G2 (G2=bijvoorbeeld 3) er 7 komt te staan maar als ik van die 3 een 8 maak er geen 12 maar komt te staan + dit zelfde met afterken (F2)
Maak dan maar even tijd, want dit geraaskal is niet eens Nederlands, en er is geen touw aan vast te knopen.

Wat betekent mijn avatar?

Verwijderd

Topicstarter
Eikeltje niet zo bij de hand hij moet elke wijziging onthouden als op maandag 3 dingen verkoop moet hij er 3 bij op tellen verander ik dinsdag die 3 in een 5 moet hij er 5 plus die 3 van gisternen bij op tellen en ik heb geen zin om 8 intevullen want dat ik nog steeds rekenen.

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dat is nog steeds geen nederlands, en ik stel voor dat als je hier "hulp" wil bij je problemen, je ten eerste wat duidelijker wordt wat je nou wil, en wat je al geprobeerd hebt, en ten tweede dat je je toon aanpast.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.