Ik loopt momenteel stage op een ict bedrijf wat ook een helpdesk afdeling heeft, daar heb ik vandaag tot twee keer toe (gister ook al) een vraag gekregen van iemand die een probleem heeft met Outlook (winxp)
Hij krijgt de melding:

Sorrie voor de slechte kwaliteit, ik moest even snel een printscreentje maken toen ik via Remote administrator de pc in kwestie overnam, er staat in ieder geval:
Dit duurt 30 tot 60 minuten, Voor een gebruiker is dat natuurlijk niet acceptabel, en lijkt mij ook een beetje overdreven dat dit zo lang moet duren.
Outlook en de pc worden op de normale manier afgesloten.
andere gebruikers op dezelfde afdeling schijnen geen problemen te hebben.
Ik ben al even op google, de microsoft en office site gekeken, en tevens hier op het forum, alleen ik kan er verder niks over vinden.
Hij krijgt de melding:

Sorrie voor de slechte kwaliteit, ik moest even snel een printscreentje maken toen ik via Remote administrator de pc in kwestie overnam, er staat in ieder geval:
Als de persoon in kwestie wil kijken in een willekeurige openbare map, krijgt hij deze foutmeldingHet gegevens bestand "naam van de map" is niet op de juiste manier afgesloten, Het bestand word op problemen gecontroleerd.
Dit duurt 30 tot 60 minuten, Voor een gebruiker is dat natuurlijk niet acceptabel, en lijkt mij ook een beetje overdreven dat dit zo lang moet duren.
Outlook en de pc worden op de normale manier afgesloten.
andere gebruikers op dezelfde afdeling schijnen geen problemen te hebben.
Ik ben al even op google, de microsoft en office site gekeken, en tevens hier op het forum, alleen ik kan er verder niks over vinden.