Wacom Graphire 4 probleem

Pagina: 1
Acties:

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:38

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Topicstarter
Ik heb een probleem met mijn Wacom. Normaal is het zo met dit apparaat dat je de pen op het oppervlak moet hebben om te tekenen. Bij mij is dat ineens niet meer het geval en vanaf een centimeter boven het opervlak verschijnt er al een lijn op mijn scherm. Uiterst vervelend als je iets wil tekenen. Dit gebeurt bij alle applicaties. Ik heb al nieuwe drivers van Wacom geinstalleerd maar dit zonder verbetering. Ik heb ook niet naar mijn weten met de instellingen zitten klooien.

Weet iemand een oplossing voor dit probleem? Want er valt zo echt niet mee te tekenen :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

• ShadowLord
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:01
Een van de knoppen op je pen is defect/zit vast. Omdat deze knop ingedrukt blijft, dent de tablet zodra hij de pen ziet dat je een knop (zijkant en/of punt/'gum') indrukt.

Kijk of er vuil tussen je knoppen (ook de punt en 'gum' dus) zit en probeer de allemaal wat te bewegen. Als dat niet helpt zul je een nieuwe pen moeten regelen.

Overigens kun je ook zien dat het een hardware probleem is: Het lampje op je Tablet zal groen oplichten wat een indicatie is dat hij een knop-druk detecteerd. Dit zit in de hardware van de Tablet en heeft helemaal niets te maken met Windows of de drivers.

You see things; and you say, "Why?" But I dream things that never were; and I say, "Why not?"