Toon posts:

Volgsysteem documenten

Pagina: 1
Acties:
  • 274 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar software waarmee je interne documentenstromen kunt registreren. Dus bv een contract dat door verschillende afdelingen geaccordeerd moet worden (bv. Finance, Juridisch etc.) moet dan door bv een administratie gevolgd kunnen worden. Moet voor mijn stage namelijk onderzoek doen naar optimalisatie van interne communicatie en dit is een groot struikelblok... ;)

Kent iemand toevallig een programma wat aan die eisen aan zou voldoen?

• nowell
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

nowell

Que Pasa!?

je bedoelt toch niet zoiets als "track changes" in MS Word he?

Verwijderd

Topicstarter
Nee, echt om te kijken waar in de organisatie zich een bepaald document zich bevind.

• Joshua
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-06 21:51
Al eens google en dit geprobeerd?

[ Voor 52% gewijzigd door Joshua op 13-09-2006 14:25 . Reden: Offtopic info weggehaald ]

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik ken hier geen systemen voor, maar even googelen op 'workflow' + systems o.i.d. zal wel uitsluitsel geven.

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-07 12:15
Kan Sharepoint of een ander DMS dit niet gewoon?

• KopjeThee
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Als het echt om fysieke documenten gaat waar handtekeningen onder moeten, dan kan je misschien iets leuks verzinnen met rfid chips. (Beetje off-topic misschien)

Verwijderd

Voor wat voor organisatie, en dan vooral grootte ?

Ken toevallig wel paar paketten, van simpel tot zeer uitgebreid.

Gaat het alleen om document routes, of wil je ook meer geavanceerde workflow ?

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat om een middelgrote organisatie, 550 medewerkers, maar de contract accordering gaat op directie niveau, dus is een stuk kleiner, lees een man of 10. In de toekomst is het wel de bedoeling meerder documentstromen te monitoren.

Gaat om documentroutes trace (locatiebepalen, tijdslimiet meegeven en eventuele meldingen bij aflopen contract etc.). Dat is eigenlijk wat er op dit moment echt nodig is.

iig al bedankt voor de reacties tot nu toe, helpt me al aardig in de richting

Verwijderd

Weet trouwens niet waar je woont, maar 19-21 sept, is er in keulen een DMS beurs.
http://www.dmsexpo.de/

Is misschien wel interessant voor je (en altijd ff leuk een uitstapje ;) )

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 14:55:
Weet trouwens niet waar je woont, maar 19-21 sept, is er in keulen een DMS beurs.
http://www.dmsexpo.de/

Is misschien wel interessant voor je (en altijd ff leuk een uitstapje ;) )
Nou iig niet in de buurt van Keulen, maar bedankt voor de tip, misschien wil de baas het wel betalen. Ben iig wel goed op weg zo, bedankt voor de reacties

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

ARME AOW’er

Pagina: 1