[Laptop] Voor € ~ 850 ?

Pagina: 1
Acties:

• Tim_ko
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-01 14:40
Goedendag mensen,

Ik ben op zoek naar een laptop van ongeveer 850 euro. In eerste instantie was mijn oog gevallen op een Jewel 2600 bij Computer land. Maar deze was helaas niet goed leverbaar...

Nu zoek ik dus een andere laptop voor ongeveer de zelfde prijs en die als het even kan ook kwa specs in de buurt komt.

Het doel van de laptop is eigenlijk vooral het gebruik op school (photoshop, dreamweaver enz...) Maar ik zou het ook wel leuk vinden als er een aardige videokaart in zou zitten zodat ik ook nog beetje spelletjes kan spelen (in de jewel zat bijvoorbeeld een 6600go)

Kunnen jullie mij helpen bij het vinden van een geschikte laptop?

Alvast heel erg bedankt!!

[edit] er hoeft niet perse een OS bij te zitten

[ Voor 3% gewijzigd door Tim_ko op 13-09-2006 13:42 ]

• keur0000
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-09-2024

keur0000

-------- N O N E --------

Bron: SR. Engineer met +40 jaar ontwerp/werkervaring in het bouwen van o.a. datacenters ;)

• Tim_ko
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-01 14:40
Ik kan op die site (heb even in de prijs lijst gekeken) niet echt laptops vinden die voor een ongeveer gelijke prijs het zelfde weten te leveren :S

processors komen aardig in de buurt maar op de videokaart blijven ze allemaal zwaar achter :S

Verwijderd

Tim_ko schreef op woensdag 13 september 2006 @ 13:58:
Ik kan op die site (heb even in de prijs lijst gekeken) niet echt laptops vinden die voor een ongeveer gelijke prijs het zelfde weten te leveren :S

processors komen aardig in de buurt maar op de videokaart blijven ze allemaal zwaar achter :S
omdat je budget te laag is.
die jewel is erg goedkoop, wss omdat het een "minder" merk is en het een aanbieding is.
je kan zoeken wat je wilt, je vind geen goede laptop met de eisen die je er aan stelt(minstens 6600 go)
de 6600go is trouwens verouderd en in veel laptops zit nu 7600 of x1600