Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

GPS landscape- of portraitstand navigeren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat is het voordeel van landscape te navigeren tov portrait?

ik vind het 'rechtopstaand' navigeren best wel meevallen, maar ik lees hier toch dat het een 'must' is om de Tytn te draaien als het op gpssen aankomt
is daar een specifieke reden voor of puur voorkeur?

Verwijderd

No offence, maar je zult je vragen toch echt wat duidelijker moeten omschrijven en het niet zo formuleren dat we het probleem er maar uit moeten filteren. Welk navigatieprogramma, welk device, wat heb je zelf al geprobeerd? Genoeg goede voorbeelden te vinden hier... :)

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-11 12:10
Ik weet idd niet zeker of ik je goed begrijp, maar ik kan wel zeggen dat ik het nut van de nieuwe TomTom modellen met breedbeeld scherm niet echt snap. Ik wil juist graag ver vooruit kunnen kijken om te zien wat er komt. Wat er 20 meter naast de weg die ik moet hebben gebeurt vind ik niet zo interessant...

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Vraag is duidelijk: wat is het voordeel/nadeel van het in portraitstand navigeren tov landscape stand. Is een algemene vraag, niet gericht op een bepaald stukje software.

Voor lange rechte stukken waarbij je afslagen veraf moet zien aankomen vind ik portrait handig. Maar als je in een stad met nauwe straten en bochten zit, is landscape weer handig. Onhandig is het switchen tussen de twee standen als je aan het rijden bent. :P

Alors.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

topictitel verduidelijkt :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles