Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

BT Headset - Sony Ericsson HBH-IV835 - Ervaringen?

Pagina: 1
Acties:

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11 14:37
Hoi,

ik ben opzoek naar een nieuwe BT headset. nu is mijn oog gevallen op de Sony Ericsson HBH-IV835. dit model spreekt mij aan omdat ik een bril draag en daarom wil ik geen headset hebben die wat om mijn oor heen hangt.

nu is mijn vraag of iemand ervaring heeft met deze headset?
hoe zit hij? en blijft hij een beetje op zijn plaats? etc.

This is the Way.

Verwijderd

Ik heb deze headset, en ik ben er best tevreden over. Je kan het apparaatje gewoon in je oor stoppen en daar blijft het hangen, je moet dan natuurlijk niet keihard gaan springen ofzo want dan valt ie eruit. Maar als je de goeie van de drie meegeleverde oorstukjes eraan doet zit het prima in je oor. En ook de geluidskwaliteit is om over naar huis te schrijven, het volume past zich automatisch aan aan de omgevingsruis. Al met al een leuk headsetje...

Groet ajk.net

Verwijderd

Heb deze set ook, ben er uiterst tevreden over. Precies dezelfde opmerkingen erover als mijn voorganger.
Werkt prima naast mijn sony ericsson bluetooth carkit (gebruik de headset af en toe voor wat meer privacy met meerdere passagiers).