Toshiba Tecra A2 utility tool kan niet worden geinstalleerd

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• Jaapiooo
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-01-2023
Ik heb sinds enkele dagen een laptop van het werk.

Het is een toshiba Tecra A2.

Echter kreeg ik tijdens het installeren van de utility tools de melding:

Ernstig!

Kan bios informatie niet verkrijgen
Installatie is geannuleerd.

Ik wil graag de utility tools gebruiken om mijn touchpad uit te zetten,
Dit is niet mogelijk via de functie toetsen deze werken ook niet. Allicht wel nadat de utility tool is geïnstalleerd.

Ik heb op de site van toshiba gezocht en daar was niets over te vinden

Iemand hier bekend mee?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:19

Outerspace

Admin General Chat
Je zou volgens mij ook los de Utility kunnen downloaden en installeren: Touch Pad On/Off Utility

Wauw, een sig!

• Jaapiooo
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-01-2023
Die heb ik geïnstalleerd, maar deze is echter nergens op het systeem terug te vinden. En dankzij deze tool werkt de functie toets voor het uitzetten van het touchtpad ook niet. In het configuratie scherm onder muis staat deze wel weergegeven echter kan ik daar niet het touchpad uitzetten.

[ Voor 24% gewijzigd door Jaapiooo op 13-09-2006 11:35 ]

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:19

Outerspace

Admin General Chat
Die heb ik geïnstalleerd, maar deze is echter nergens op het systeem terug te vinden
Hoe kan dat nou weer? Je installeert hem toch in een bepaalde map? Mail anders ook even voor de zekerheid met Toshiba (just for sure), en kijk anders nog eens op de driverssite van Toshiba als je er nog iets vind van een uninstaller of de juiste app voor je probleem.

Wauw, een sig!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:00

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

1) waarom post je dit in Videoplanken & Beeldkanonnen als het gaat om tooltjes (software) voor een laptop :?
2) je geeft wel erg weinig info en lijkt behalve op de site van toshiba gekeken te hebben bijzonder weinig zelf gedaan te hebben. Bel de helpdesk van je werk (of Toshiba) als je niet meer zelf wilt uitvogelen - GoT helpt mensen die zichzelf helpen :z

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.