Toon posts:

ESI U46-DJ

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik weet niet wat ik verkeerd doe maar ik sluit me Mic aan op de front MIC IN
Maar krijg het niet voor elkaar de Mic werkende te krijgen, heb ook de Schakelaar op Mic gezet aan de voorkant ?

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:54

voodooless

Sound is no voodoo!

Wat voor een mic :?

Meer info is dus wel welkom...

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Verwijderd

Topicstarter
deepspace schreef op woensdag 13 september 2006 @ 09:51:
Wat voor een mic :?

Meer info is dus wel welkom...
Een gewone mic met een kleine plug 3,5mm voor de PC.( TRUST high sensitive microfoon )
Heb er een verloop stukje op gezet naar groot, zadat hij in je Front MIC IN past

Deze mic gebruik ik

En nog iets,

Is het bij de ESI u46DJ normaal dat als ik dubbel klik rechts onder op het speakertje dan naar Optie ga kies voor geavanceerde volumeregeling dat ik dan onder mijn hoofd Volumeregeling geen geavanceerd krijg te zien, zo dat ik de Treble & Bass kan regelen ?

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2006 11:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nu kom ik er helemaal niet meer uit !

Uitgang 1 en 2 van de Esi (Beide tulp en mono, dus 2 = stereo) gaan naar je pc speakers. uitgang 3 en 4 van de Esi gaan naar je receiver. Op deze receiver sluit je je hoofdtelefoon aan. Je kunt op de receiver bijvoorbeeld de aux, cd of tape ingang gebruiken. Echter the phono niet gebruiken, deze is voor een platen speler

Zo heb ik het aangesloten, krijg wel geluid uit me speakers van de PC maar niet uit de Receiver ???

Het gekke is ook dat als ik in de wave input/output devices kijk dat output 1+2 niet aangesloten zijn
Terwijl ik daar me PC speakers op heb en die werken gewoon, output 3+4 en 5+6 zie ik dus totaal nergens.

Screenshot

Als ik me Receiver op Uitgang 1 en 2 van de Esi zet werkt het wel.

Uitgang 3 + 4 en 5 + 6 lijken wel niet te werken ???

Of is het een instelling, wie heeft voor mij het antwoord ?

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2006 08:36 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben er in iedergeval uit dan ik output 2 + 3 en 4 + 5 moet inschakelen, nu het mooie, het wordt in de gebruikers handleiding nergens weer gegeven hoe je deze inschakeld, iemand enig iedee ??? 8)7

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:35

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Welke driver gebruik je, de 44.1 khz driver of de 48khz driver? Dit verandert namelijk wat aan de outputs van je esi :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Verwijderd

Topicstarter
Chiron schreef op donderdag 14 september 2006 @ 12:35:
Welke driver gebruik je, de 44.1 khz driver of de 48khz driver? Dit verandert namelijk wat aan de outputs van je esi :)
Ik gebruik v1.016 Driver na mijn weten is dit de laate driver.

Of bedoel je wat anders 44.1 driver dat zegt mij niks, waar kan ik dat zien ?
En welke driver moet ik hebben 44.1 of 48 khz ?
En waar kan ik deze vandaan halen of instellen ?

Ahh je bedoelt dat knopje aan de voorkant, daar kan ik dat veranderen toch ?
Heb ik geprobeerd, heeft geen effect
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ben er uit Pffffffffffffffffffffffffffffff !!!

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2006 22:35 ]

• sanook
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:24

sanook

_/-\o_

Ik heb ook een ESI U46DJ maar krijg deze nog niet werkend met ASIO en Traktor. Virtual DJ 4.1 en DJDecks v0.76 krijg ik wel aan de praat maar met Traktor 3.0 krijg ik over ASIO helemal niks voor elkaar en als gewone geluidskaart maar over 2 kanalen, dus geen 'headphone out'
Heeft iemand Traktor wel werkend met een ESI U46DJ ?
Pagina: 1