Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
Dit zijn alleen wat mieren die rondlopen
ik heb inmiddels een klein plaatje ervan kunnen vinden
Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
Je zult dus een alternatief moeten zoeken.
Tesla Model Y RWD (2024)
http://www.vjforums.com/showthread.php?t=9297
Maar ze zijn er zo te lezen op de Xscreensaver site redelijk zeker van dat ze geen port gaan maken:
Attention Windows users: There is no Windows version of xscreensaver, and there never will be. Please stop asking. That goes double for the ``xmatrix'' mode. No. The answer is no. I don't use any Microsoft products and neither should you.
edit: dat was toen, in 2004, nu, in 2006 denken ze er nog steeds niet om.
edit2:Windows users:
There is no Windows version of xscreensaver, and there never will be. Please stop asking. Microsoft killed my company, and I hold a personal grudge. I don't use any Microsoft products and neither should you.
woei, kijk eens hier!! http://tron.lir.dk/software/
"WinXScreenSaver"
[ Voor 32% gewijzigd door DeMoN op 13-09-2006 11:27 ]
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
heb de maker van dit stukje software een mailtje verzonden, hopelijk kan ie er iets mee
Ok, hou ons op de hoogte want ik zou die screensaver ook wel willen installeren op mijn werk (thuis heb ik namelijk al linux draaien met deze screensaver!theezeefje schreef op woensdag 13 september 2006 @ 21:27:
Supercool, alleen XAnalogTV zit er net niet in
heb de maker van dit stukje software een mailtje verzonden, hopelijk kan ie er iets mee
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein