Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

RSS feed van een topic ipv een pagina

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:40
Ik volg een aantal topics hier op GoT via RSS. Zo hoef ik niet steeds langs alle fora om te kijken of er geupdate is... Nu werkte het eerst goed, maar de laatste dagen bleek dat de nieuwste posts er niet bij kwamen (in de rss feed) terwijl ik deze wel zag als ik naar GoT ging.

Nu bleek dus dat ik me had geabonneerd op een pagina (bijv. pagina 3) van een topic, ipv op het hele topic. Dus toen het topic aan de 4e pagina begon, kreeg ik geen updates meer.

Dit klopt dus wel... maar is het niet logischer om standaard de rss feed van een topic te krijgen en niet van de pagina die je op dat moment aan het bekijken bent? Ik neem aan dat je ook na pagina 3 (bijv) nog wel op de hoogte gehouden wilt blijven. :)

(Het is trouwens wel opgelost nu voor mij, doordat ik naar de last pagina ging en vanaf daar de rss feed opvroeg... maar logisch is het niet, toch?)

• Alain
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
ChrisM83 schreef op woensdag 13 september 2006 @ 00:12:
(Het is trouwens wel opgelost nu voor mij, doordat ik naar de last pagina ging en vanaf daar de rss feed opvroeg... maar logisch is het niet, toch?)
Je kunt ook de /(paginanummer - 1) uit de RSS feed halen, dan heb je het hele topic.

Dus bijv.:
code:
1
http://gathering.tweakers.net/rss.php/list_messages/1160362/1?ReactID=<react id>

wordt:
code:
1
http://gathering.tweakers.net/rss.php/list_messages/1160362?ReactID=<react id>

Maar waarom je de RSS van een enkele pagina zou willen ontgaat me een beetje. :)

You don't have to be crazy to do this job, but it helps ....

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:59

crisp

Devver

Pixelated

Inmiddels is het al zo dat alle RSS linkjes bij een topic altijd de laatste berichten bevatten (en ook geen pagina-nummer meer hebben) :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.