Toon posts:

outlook 2003

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb even een paar vraagjes over outlook voor me stage bedrijf,

Ze maken gebruik van IMAP, alleen hierin zit niet een map verzonden items en verwijderde items. Ligt dit aan de server waarop het draaid of kan je dat nog instellen.

Ook krijg je de melding verbinding met IMAP server verbroken. Dit ligt denk ik ook aan de server dat de verbinding inactief is geweest een tijdje?

Zijn de contactpersonen over het netwerk uitwisselbaar zonder dingen als exchange dus gratis oplossingen?

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Algemene gedragsregels (Netiquette)

halala, ik mis hier toch een en ander. Om te beginnen een titel die de lading dekt ;)

Verde rmis ik vooral wat je zelf hebt uitgezocht/gezocht/gevonden. Zo'n IMAP vraag lijkt me een prima aanleiding om op je stagebedrijf eens bij de afdeling IT binnen te lopen :), en wb een vervanger voor Exchange is er hier en op het inet best veel te vinden.

Imap en Echange is vooral server software, en daarom hoort dit topic eerder in WSS dan in OFF thuis. Omdat je topic daar evenmin veel kans maakt doe ik het op slot ipv te verhuizen.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.