"Luie mensen worden ook moe!"
Verwijderd
Je moet heel voorzichtig zijn met het plaatsen van de SuperOrb... hij zit namelijk heel erg vast als ie eenmaal zit. Je moet hem eigenlijk een beetje geleiden. Mijn vader heeft ook zoon orb op zijn AMD TB 1000 zitten. Hij durft hem er haast niet af te halen.
Greetz
Greetz
Je moet idd heel voorzichtig zijn.....
ik d8 eerst dat ie niet paste... ik duwen op dat ding
bleek dat ik niet op de koeler moest douwen maar op het klipje
dus GEBRUIK EERST JE VERSTAND EN DAARNA JE SPIEREN... dan moet et wel lukken
ik d8 eerst dat ie niet paste... ik duwen op dat ding
bleek dat ik niet op de koeler moest douwen maar op het klipje
dus GEBRUIK EERST JE VERSTAND EN DAARNA JE SPIEREN... dan moet et wel lukken
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
ok dan. ik had eigenlijk wel wat meer opkomst verwacht maarja het is niet anders!! (ik een hoop gedoe met al die plaatjes!!)
maar toch bedankt!!:)
maar toch bedankt!!:)
"Luie mensen worden ook moe!"
Hmmz, ik was ook een beetje in de war toen ik dat plaatje zag op de zijkant van de verpakking van de Super Orb... 
Hij kan er maar in 1 manier op, dus heb ik dat zo gedaan, ging wel ff moeilijk, hij zit namelijk errug strak op de cpu.....
Hij kan er maar in 1 manier op, dus heb ik dat zo gedaan, ging wel ff moeilijk, hij zit namelijk errug strak op de cpu.....
Whatever.
wil je zo'n superorb op je amd k6 zetten?? Das socket7 he en die orb socket a.. meeste socket a coolers passen wel op socket7, maar soms moet je het clipje wat verbuigen of vervangen door een ruimere..
Vergeet niet het plakkertje te verwijderen onderop, anders is het *BOEM!*
:?:?:?Op dinsdag 30 januari 2001 15:12 schreef Mastermind het volgende:
Vergeet niet het plakkertje te verwijderen onderop, anders is het *BOEM!*
Boem
Whatever.
Met plakkertje is die ook rete stabiel!.
Tenminste op mijn duron 700@1000 !! Plakkertje is meer om de core te beschermen.
700@1000 = 39 Graatjes! FULL }:)
Tenminste op mijn duron 700@1000 !! Plakkertje is meer om de core te beschermen.
700@1000 = 39 Graatjes! FULL }:)
Pagina: 1