[XP] e-toets start explorer, winkey vast? *

Pagina: 1
Acties:

• JP206
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-01-2025
Hallo allemaal,

Is er iemand is die dit probleem kent:

Het toetsenbord staat in een soort shortcut mode. Dit houd in wanneer je bijvoorbeeld een e toets in drukt start deze windows explorer. Ze hebben nu zeg maar standaard de windows knop functie.

Zelf dacht ik meteen aan toegankelijk optie. Daar kon ik weinig vinden wat verkeerd stond. Zelfs met alle vinkjes uit bij shortcut. was het probleem niet verholpen.

Het gaat een laptop met een extern toetsenbord met us indeling (instelling is US_international). Die werkt op windows XP sp2.

Weet iemand hoe je dit weer weg krijgt?

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Ram gewoon eens een paar keer op de windows-toets(en), en eventueel ook op shift, crtl en alt.

• JP206
Had ik natuurlijk al gedaan. Er zitten geen toetsen vast. ;-)

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-02 21:06
Ff rebooten, ander tobo proberen, tobo op andere pc proberen...

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:02
Wat voor een toetsenbord is het, en zijn er misschien nog van die 'handige' tooltjes geinstalleerd door de laptop fabrikant ?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik heb het weleens met m'n draadloze toetsenbord, opnieuw connecten should do the trick :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• JP206
Het zat toch in het keyboard. Een ander type toetsenboard werkt goed. Probleem opgelost.
Je moet er niet vanuitgaan dat wat nieuw is ook goed werkt. ;)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Mooi, dan pas ik de topictitel nog een beetje aan zodat het makkelijker is te vinden voor anderen met een vies of kapot toetsenbord :P (Zie ook de 'sticky' topics bovenaan het subforum). Welkom trouwens!

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1