als je een portable speler/recorder wil:
Sony MZ-R90, it just rulez 8-):9!
Sony MZ-R90, it just rulez 8-):9!
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Misschien is het handig als je erbij zet wat voor 1.
Portable?
Zo ja, met of zonder opname.
Homedeck?
Wat is je budget?
Portable?
Zo ja, met of zonder opname.
Homedeck?
Wat is je budget?
Ik heb er nog wel eentje te koop voor 250 mag je hem hebben
Alle proemn in n drek
Als je een portable wilt: koop de Sony mz-r90, of de R70 (maar die heeft zo'n lelijke bult onderop (batterij))
Een R55 is wel mooi (ziet er mooi uit) maar de batterij is echt een h##reding, en het is het oudere model (R70 is opvolger ofzo)
4 uur muziek en hij is leeg (heb m zelf, spreek uit ervaring)
Een R55 is wel mooi (ziet er mooi uit) maar de batterij is echt een h##reding, en het is het oudere model (R70 is opvolger ofzo)
4 uur muziek en hij is leeg (heb m zelf, spreek uit ervaring)
Ja ... hier hetzelfde probleem. Ik heb meteen toen ik hem kocht, er een 2e accu bij gekocht (Fl 40,-
). Probleem blijft dat je die dingen in je minidisc moet opladen. Of is er ook een losse lader te koop zodat ik niet iedere keer die adapter hoef aan te sluiten (en dan heb ik het nog niet eens over de tijd die je nodig hebt voor het laden van 2 accu's)
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Hangt er helemaal vanaf waarvoor je dat ding wil gaan gebruiken. Ik maak bijvoorbeeld vaak live-opnames en dan wil je niet dat die Minidisc zelf het opnameniveau regelt.
Daarom heb ik een Sharp gekocht, daar moet je het perse met de hand instellen. Bovendien klinkt ie ook nog prima, ik heb niks te klagen!
Daarom heb ik een Sharp gekocht, daar moet je het perse met de hand instellen. Bovendien klinkt ie ook nog prima, ik heb niks te klagen!
kep hier nu een MZ-R91; wat is het verschil met de MZ-R90?Sony MZ-R90, it just rulez !
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
Volgens mij alleen een iets ander design, voor de rest geen verschillen kunnen ontdekken...Op dinsdag 30 januari 2001 22:44 schreef Tachyon het volgende:
[..]
kep hier nu een MZ-R91; wat is het verschil met de MZ-R90?
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Pagina: 1