Enkele weken geleden had ik reeds hetzelfde probleem, op een verse install van een W2000 werkt de windows update niet. Hij blijft zoeken en zoeken en geeft soms na heel lange tijd zelf een merlding dat er geen connectie met WU kon gemaakt worden.
Het ging toen over een systeem dat niet online hangt dus niet direct een probleem van gemaakt.
Vandaag echter een heel ander systeem in handen gekregen waar ook een verse (legale) W2000 op moest. Install was geen probleem, maar WU doet het nu *weer* niet.
En nee, het is geen lokaal firewall of ander probleem, XP installaties en gelijk wat anders werkt op het interne netwerk vanzelf. Manueel downloaden van W2000 updates op het systeem zelf werkt ook.
Zijn er nog mensen met dat probleem of wat is er aan te doen ?
Google of de KB geeft me niet direct een antwoord wat het kan zijn.
Het ging toen over een systeem dat niet online hangt dus niet direct een probleem van gemaakt.
Vandaag echter een heel ander systeem in handen gekregen waar ook een verse (legale) W2000 op moest. Install was geen probleem, maar WU doet het nu *weer* niet.
En nee, het is geen lokaal firewall of ander probleem, XP installaties en gelijk wat anders werkt op het interne netwerk vanzelf. Manueel downloaden van W2000 updates op het systeem zelf werkt ook.
Zijn er nog mensen met dat probleem of wat is er aan te doen ?
Google of de KB geeft me niet direct een antwoord wat het kan zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2006 21:04 ]