Toon posts:

Rare strepen in beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sind kort heb ik een nieuwe grafische kaart een geforce 6800 GS Extreme
als ik een spel speel krijg ik rare strepen (ík dacht dat ze artifacts heten) door het beeld. ik dacht eerst dat het door de temperatuur kwam dus had ik een xtra fan gekocht. maar nu komt het probleem nog steeds voor en de tempratuur is dan 52 C. wat is er aan de hand!? 7(8)7

• XNightmare
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-05 21:08
Wat heb je zelf al geprobeerd? Doe bijvoorbeeld eens een driver update enpatch het spel (ik neem maar even aan dat je het over een spel hebt) eens.

-edit
Ik zie dat je nieuw bent op het forum. Welkom :D

[ Voor 16% gewijzigd door XNightmare op 12-09-2006 20:19 ]

• PassieWassie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-03-2025
Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 20:16:
Sind kort heb ik een nieuwe grafische kaart een geforce 6800 GS Extreme
als ik een spel speel krijg ik rare strepen (ík dacht dat ze artifacts heten) door het beeld. ik dacht eerst dat het door de temperatuur kwam dus had ik een xtra fan gekocht. maar nu komt het probleem nog steeds voor en de tempratuur is dan 52 C. wat is er aan de hand!? 7(8)7
Waarschijnlijk zijn de drivers die je geinstalleerd hebt niet de beste, probeer eens een nieuwere versie te halen van de site van nvidia. KLIK!

Je hebt vast en zeker de drivers van de cd gehaald niet :) ?

Specs: http://specs.tweak.to/14936= Nieuwe Spekjes mensen !

Verwijderd

Topicstarter
ik heb alle drivers geupdate maar dat werkte niet.

Verwijderd

Mij idee is een slechte video DVI-kabel had ik een keer

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
gooi eens een screenshot online dan kunnen we zien waar het probleem zit

• HiDNN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-07 15:37
En anders kaart misschien brak.. :?
Dus ff terug naar de winkel waar je em vandaan hebt gehaald en em daar even gelijk laten testen om te kijken of hun die problemen daar ook hebben. :)

Want het lijkt me niet echt een goed teken als ie dat al vanaf het begin deed.. ;)

[ Voor 18% gewijzigd door HiDNN op 12-09-2006 21:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
DECOY88 schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 21:06:
gooi eens een screenshot online dan kunnen we zien waar het probleem zit
hoe zet ik een plaatje op deze site?

Verwijderd

Topicstarter
laats kwam ik erachter dat mijn os maar 2x is maar volgens everest kan die 8x kan er iets mis zijn met mijn OS?

Verwijderd

Hallo allemaal, ik ben nieuw op dit forum en heb eigenlijk al gelijk jullie hulp nodig.

Ik weet niet of ik precies hetzelfde probleem heb als degene die deze thread heeft gestart, maar het lijkt er wel op.
Ik heb een Nvidia Geforce 7600GT Videokaart.
Bij sommige spellen zijn de overige spelers opgebouwd als een soort van vlek met allemaal strepen die er doorheen lopen terwijl de rest van de omgeving er gewoon normaal uitziet.

Naar mijn mening heeft het er dan ook niet mee te maken dat mijn videokaart het niet aan kan.
Het spel loopt perfect, ook in de hogere resoluties en de omgeving ziet er verder gewoon heel scherp uit.
Ik heb gisteren nog de nieuwste driver gedownload van de Nvidea site, dus dat zou het probleem ook niet moeten zijn.

Ik heb dit probleem bijvoorbeeld bij Battlefield 2
Hieronder vind je een screenshot van hoe het eruit ziet.
Ik heb ook al dingen zitten veranderen in de resolutie van het spel (zowel hoogste als laagste resolutie) maar dat helpt ook niet.

Iemand enig idee wat dit is en wat ik eraan kan doen om het op te lossen?
Afbeeldingslocatie: http://imgserv2.imagehigh.com/imgss/3981249_Screenshot%20Battlefield%202.JPG

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 10:30:
Hallo allemaal, ik ben nieuw op dit forum en heb eigenlijk al gelijk jullie hulp nodig.

Iemand enig idee wat dit is en wat ik eraan kan doen om het op te lossen?
om te beginnen zou je een eigen topic kunnen openen in plaats van iemand ander's topic te kapen.

heb je al de fabrikant van het spel gemaild over jouw probleem?

wat je zou kunnen proberen is het spel er helemaal af te gooien, de directory ook weg te gooien, je video kaart de-installeren via DriverCleaner en dan DirectX opnieuw installeren, videokaartdrivers van de originele fabrikant installeren en dan het spel opnieuw.

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:59
Ik zie niets bijzonders aan dat screenshot... (Vincent) Check al je kabels en aansluitingen eens goed.
En heb je de chipset drivers ook geinstalleerd, Knightblade? Dat kan de 2x mode verklaren.

Maar probeer versie 77.77 eens, dat is de 'beste' driver voor de 6x serie, IMHO.
Edit:
Geld dus niet voor Vincent hierboven... :+

Ik heb zelf de 6600, en met deze drivers draait hij gewoon het beste.

Succes.

___

Topickaping, kostte me 4 edits... :(

[ Voor 22% gewijzigd door Richub op 23-09-2006 10:43 ]

Verwijderd

@Fridgeman: zoals ik al zei, ik ben nieuw hier, dus ik dacht dat het juist handig zou zijn om een soortgelijk probleem in ditzelfde topic te plaatsen.
Wist niet dat dit niet de bedoeling was, ik zal een nieuw topic hiervoor openen.

Heb de fabrikant nog niet gemaild, het is namelijk niet alleen met dit spel maar heb het bijvoorbeeld ook met Ghost Recon. Het is dus volgens mij niet spelgebonden.

@Richhub
In de screenshot zie je in het midden een soort van pyramide staan (links van het schuurtje).
Dit is dus eigenlijk een van mijn 'collega soldaten' die helemaal misvormd wordt weergegeven.

Maar ik zal hier een nieuw topic over starten, excuses voor het topic kaping!!
Pagina: 1