[psu]de x-qpack psu, genoeg juice?

Pagina: 1
Acties:

• moviehouse
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07-08-2018
Hallo allemaal,

Ik zat te kijken naar de aspire X-Qpack.

Ik las onlangs deze review over de psu. En andere zijn er positief over.

Ik vraag me af of de bijgeleverde voeding wel genoeg "juice" heeft voor:

- E6300
- X1900XT
- 1 DVD/RW
- CCFL
- 1 HDD

Het lijkt mij wel, maar die X1900XT kan roet in het eten gooien...

Dit zegt Aspire zelf:

scroll even naar de specs

Wie o wie kan mij helpen?

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:09

Khaine

Python liefhebber

Mij lijkt het op zich ook. Alleen is dit denk ik wel weer een typisch geval van "meten is weten". Ik vermoed niet dat iemand exact dezelfde config als jij hebt, en je hetdus ook nooit zeker komt te weten, totdat je het zelf probeert.

Op zich moet een 420 Watt voldoende zijn voor deze berg hardware, maar dan moet het niet zo'n effectieve voeding zijn als die Q-tec's , waar je het wattage gerust door 2 kunt delen. Ik zou er wel op vertrouwen, en anders een andere voeding aanschaffen?

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

• moviehouse
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07-08-2018
Khaine666 schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 23:40:
Mij lijkt het op zich ook. Alleen is dit denk ik wel weer een typisch geval van "meten is weten". Ik vermoed niet dat iemand exact dezelfde config als jij hebt, en je hetdus ook nooit zeker komt te weten, totdat je het zelf probeert.

Op zich moet een 420 Watt voldoende zijn voor deze berg hardware, maar dan moet het niet zo'n effectieve voeding zijn als die Q-tec's , waar je het wattage gerust door 2 kunt delen. Ik zou er wel op vertrouwen, en anders een andere voeding aanschaffen?
Met een psu calculator kwam ik op 300 watt ongeveer. Dus ook al heeft het te weinig amps op de 12 volt lijn zou hij het moeten trekken. Maar op een review las ik dat hij zelf kuren vertoonde bij een d805 en een 7900GT, 1 HD en 2 drives...