Beste medetweakers.
Mijn moeder wil eindelijk een nieuwe pc kopen (ik ben nog minderjarig.. .helaas
) en nou moest ik 'maar eens rondkijken'.
Dat heb ik dan ook gedaan, en ik heb bij CD-Rom-land (zaakje bij ons in de buurt, altijd goeie service en keurige prijs. Daarom nu ook weer) een pc samengesteld. Zie ook www.cdromland.nl of de shopsurvey
Budget: Ca € 1000,- (kan wat lager uitvallen) plus eventuele eigen bijdrage...
Doel: Van alles! Gamen, foto-bewerken, dingen uittypen, véél multitasken (Photoshop, Firefox, WLM en WMP 11 staan zeg maar standaard al open, en daar komt nog wel eens wat bij).
Met het oog op het budget, heb ik een pc samengesteld bestaande uit:
Dank u!
Mijn moeder wil eindelijk een nieuwe pc kopen (ik ben nog minderjarig.. .helaas
Dat heb ik dan ook gedaan, en ik heb bij CD-Rom-land (zaakje bij ons in de buurt, altijd goeie service en keurige prijs. Daarom nu ook weer) een pc samengesteld. Zie ook www.cdromland.nl of de shopsurvey
Budget: Ca € 1000,- (kan wat lager uitvallen) plus eventuele eigen bijdrage...
Doel: Van alles! Gamen, foto-bewerken, dingen uittypen, véél multitasken (Photoshop, Firefox, WLM en WMP 11 staan zeg maar standaard al open, en daar komt nog wel eens wat bij).
Met het oog op het budget, heb ik een pc samengesteld bestaande uit:
- Kast: Q-tec LE-MD / X-Gear Plutona / X-Gear Mundo (Inclusief voeding, afhankelijk van of X-Gear voedingen wat zijn (en hoeveel watt natuurlijk), anders komt er een Coolermaster 380Watt bij) Processor: Intel Core 2 Duo E6300 (1.86 ghz, maar wordt natuurlijk [u]ge-OC'ed[/u]) Mobo: Asus P5VD2-MX Geheugen: 2x 512 MB DDR2, PC4200, DDR533 Videokaart: Asus EN7600 Silent/HTD 256MB HD: 2x Samsung HD080HJ (SATA, 80 GB) in RAID 0 Monitor: 2x Benq FP71G (2 schermen werkt erg lekker, ondervind ik op deze computer :9 ) DVD: Asus 16x/48x Retail black (lees) en NEC ND-4571 Black (schrijven) Speakers: Trust SP-2200 (hecht ik niet zoveel waarde aan... als het maar werkt :P) TB+Muis: Ik heb hier nog een Logitech Dekstop Deluxe liggen, die ik ga gebruiken voor deze pc, en de Logitech Internet Keyboard Pro en de Logitech MX518 gaan naar de nieuwe...
Dank u!