Toon posts:

Scanner software

Pagina: 1
Acties:
  • 1.350 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een programma waar mee ik documenten of foto's kan scannen. Ik heb een Canon all-in-one MP150.

Ik wil geen gigantische programma die allemaal extra opties heeft. Wat ik wil is een programma dat goede scan-prestaties heeft en ik de plaatjes in het JPEG, BMP of PNG formaat kan opslaan zonder kwaliteitsverlies.

Alvast bedankt.

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dat zit in heel veel software ingebakken. b.v. Irfanview, Photoshop en Paint Shop Pro.

• keur0000
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-07 14:52

keur0000

-------- N O N E --------

Misschien kan je hier wat mee, je scanner word wel ondersteund, is wel shareware maar je kan t dus zelf ff testen of het goed werkt ;)

http://www.hamrick.com/vsm.html

Suc6

Bron: SR. Engineer met +40 jaar ontwerp/werkervaring in het bouwen van o.a. datacenters ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een paar programma's gebruikt, waaronder IrfanView, maar een probleem dat ik steeds heb is dat als ik iets scan het vele keren vergroot wordt.

Weet iemand waardoor het komt?

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 17:22:
Ik heb al een paar programma's gebruikt, waaronder IrfanView, maar een probleem dat ik steeds heb is dat als ik iets scan het vele keren vergroot wordt.

Weet iemand waardoor het komt?
Als het goed is, kun je de 'dpi' instellen. Zet deze lager voor een kleinere scan.