Hallo allemaal,
Ik heb een probleem met mijn PC (duh). Mijn computer schakelt zichzelf op een willekeurig moment uit, nu dacht ik eerst dat het aan mijn processor lag (AMD Athlon 64 3500+) dus heb ik een grote koeler gekocht (Zalman CNPS 7000B AlCu). Maar nu is het probleem er nog steeds...
Kan het zijn dat het probleem in de voeding zit? Op dit moment zit er een 300W voeding in mijn kast, misschien dat ik teveel vermogen met mijn PC trek, en dat er in de voeding een zekering doorslaat, ik noem maar een dwarsstraat.
Dit zijn mijn specificaties:
Moederbord: ASUS A8N-SLI SE
Processor: AMD Athlon 64 3500+
Videokaart: NVidia GForce 6600LE
Geluidskaart: Creative Soundblaster Live 5.1
Harde Schijf: Western Digital 80GB IDE
DVD RW: Samsung SH-W163A
DVD Speler: LG Nummer weet ik niet
Casefan: Papst 8412/N2GLE
Processorkoeler: Zalman CNPS 7000B-ALCu
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Michael
Ik heb een probleem met mijn PC (duh). Mijn computer schakelt zichzelf op een willekeurig moment uit, nu dacht ik eerst dat het aan mijn processor lag (AMD Athlon 64 3500+) dus heb ik een grote koeler gekocht (Zalman CNPS 7000B AlCu). Maar nu is het probleem er nog steeds...
Kan het zijn dat het probleem in de voeding zit? Op dit moment zit er een 300W voeding in mijn kast, misschien dat ik teveel vermogen met mijn PC trek, en dat er in de voeding een zekering doorslaat, ik noem maar een dwarsstraat.
Dit zijn mijn specificaties:
Moederbord: ASUS A8N-SLI SE
Processor: AMD Athlon 64 3500+
Videokaart: NVidia GForce 6600LE
Geluidskaart: Creative Soundblaster Live 5.1
Harde Schijf: Western Digital 80GB IDE
DVD RW: Samsung SH-W163A
DVD Speler: LG Nummer weet ik niet
Casefan: Papst 8412/N2GLE
Processorkoeler: Zalman CNPS 7000B-ALCu
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Michael