Toon posts:

[ASIO] Terratec Phase 28, meerdere kanalen door de mixer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb jaren lang gemixed via mijn PC met een SB Live en een Soundmax kaartje, ieder een eigen kanaal in mijn Gemini mixer en zo kon ik bijv met Atomix MP3 prima uit de weg. Nu zijn deze 2 kaartjes wegens (kennelijk) overmatig gebruikt kapot en heb ik op aanraden van iemand in een PC shop, de Terratec Phase 28 aangeschaft. Die heb ik dan ook zojuist binnen gehad, aangesloten, geinstalleerd, PC>Mixer, alles prima. Ik heb nu subliem stereo geluid op 1 kanaal, via analoog uitgang 1+2.

Alleen ik krijg het niet voorelkaar om in bijv Atomix MP3 een verschil te maken tussen uitgang 1+2 en 3+4.
Dit moet kunnen met die ASIO drivers, die ik dan ook in mijn Phase 28 control panel heb zitten, maar ik snap daar nog weinig van.

Het probleem is dus dat het mix programma die andere kanalen van de geluidskaart ziet zodat ik via de PC geluid in dat kanaal kan stoppen en dat dat uit Kanaal 2 komt in mn mixer.

Ik hoop dat het probleem zo duidelijk is, en dat iemand mij kan helpen zodat ik weer heerlijk me gang kan gaan achter de mixer. :)