Heee lieve mensjes. Ik heb nu bijna 2 jaar gebruik gemaakt van de (Xenium) 650 van Philips, voornamelijk vanwege zijn eenvoud en (erg) lange batterijduur. Helaas is deze mobiel niet zo betrouwbaar en begon na een jaar al kuren te vertonen in het netwerkbereik. De bandbreedte van Telfort wordt niet/nauwelijks ontvangen, waardoor ik alleen op specifieke plaatsen het Telfort netwerk op kan.
Tijd voor vernieuwing dus en het liefst wel een goedkope. Dit zijn mijn "eisen" voor een nieuwe GSM:
* Zo goedkoop mogelijk
* Zo betrouwbaar mogelijk (Nokia?)
* Dus ook zo duurzaam mogelijk
* Goede batterijduur (ik bel soms 10 uur in de maand, dus dan is dat wel handig)
* Je moet er mee kunnen bellen en SMSen
Een lekker simpel, goedkoop, betrouwbaar toestel dus. Helaas heb ik zelf echt de ballen verstand van die dingen en zoeken op de hierboven genoemde eigenschappen levert weinig op. Er is meestal alleen aandacht voor de dure, strakke, zo uitgebreid mogelijke toestellen
Tijd voor vernieuwing dus en het liefst wel een goedkope. Dit zijn mijn "eisen" voor een nieuwe GSM:
* Zo goedkoop mogelijk
* Zo betrouwbaar mogelijk (Nokia?)
* Dus ook zo duurzaam mogelijk
* Goede batterijduur (ik bel soms 10 uur in de maand, dus dan is dat wel handig)
* Je moet er mee kunnen bellen en SMSen
Een lekker simpel, goedkoop, betrouwbaar toestel dus. Helaas heb ik zelf echt de ballen verstand van die dingen en zoeken op de hierboven genoemde eigenschappen levert weinig op. Er is meestal alleen aandacht voor de dure, strakke, zo uitgebreid mogelijke toestellen