Toon posts:

[VS2003 .net] Kan geen Win32 DLL maken?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Om 1 of andere reden staat er in mijn keuze window bij nieuw project, geen Win32 Dynamic Link Libary meer als project type. Ik weet zeker dat dit er eerder wel stond, en ik kan ook gewoon bestaande Win32 DLL projecten openen, maar geen nieuwe meer starten. Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn?

Alvast bedankt.

• TheNameless
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-02-2025

TheNameless

Jazzballet is vet!

Dat vind ik erg vreemd, want ik heb nog nooit gezien dat ik een "Win32 Dynamic Link Libary project" kan starten.

Wel een Win32 application en dan als application type "DLL". :)

edit: Ik neem aan dat je het over een C++ project heb.

[ Voor 13% gewijzigd door TheNameless op 12-09-2006 14:25 ]

Ducati: making mechanics out of riders since 1946

Verwijderd

Topicstarter
Jah C++ uiteraard. Ik ben er heilig van overtuigd dat ik altijd Win32 Dynamic Link Libary koos..

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan me bericht niet meer wijzigen :S

Maar goed, het enige wat ik van win32 kan kiesen is: Win32 Console Project of Win32 Project. En uit beide komt gewoon een exe.

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap trouwens wat je bedoelt, als ik win32 project doe, en daarna gewoon bij application settings een .dll click werkt het, maar ik weet zeker dat ik ook Win32 dll kon kiezen altijd, of ik moet in de war zijn met vc6.0. Het is namelijk al een hele tijd geleden dat ik voor het laatst gecode heb, en wou weer wat gaan doen. Maar goed, nog bedankt in ieder geval, ik weet weer hoe ik me dll'tje moet maken.

• TheNameless
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-02-2025

TheNameless

Jazzballet is vet!

Volgens mij ben je inderdaad in de war met VC6, waarbij het wel kon :)

Ducati: making mechanics out of riders since 1946

• giMoz
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-01 09:10

giMoz

iets met meester...

hier een zo goed als clean install van vs2003 en heb ook alleen win32 console project of win32 project...

Geen win32 dll, dus denk dat je idd beetje de war kwijt bent..

Of niet natuurlijk...

Pagina: 1