Toon posts:

Symantec Livestate Recovery 6 restore probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben bezig met een livestate recovery test. Ik heb een live machine met 4 volumes, en een oudere standy machine waar ik de restore op wil gaan uitvoeren. Nu krijg ik tijdens de config van de livestate restore al een probleem. De nieuwe machine waar ik de images op wil restoren heeft nog geen volumes geconfigureerd. In principe heb ik 100gig aan unallocated harddiskspace op deze machine. Op de source waar de images van livestate zijn opgeslagen staan 4 images klaar die gisterenavond netjes gemaakt zijn. image C D E en F. Na het selecteren van image C moet ik de destination aangeven, hier geef ik de unallocated harddisk space locatie op. Dit doe ik ook voor D E en F. Mijn vraag is nu, moet ik eigenlijk de machine waar ik naar toe wil gaan restoren eerst partitioneren en formatteren voordat ik de restore uitvoer? Ik heb een redelijk aantal knowledge base articelen gelezen op de symantec website en ook de help functie binnen de server maar hierover heb ik geen informatie kunnen vinden.

Verwijderd

Topicstarter
Edit:

Ik ben er zojuist achtergekomen dat je inderdaad de destination server eerst moet inrichten met de juiste volumes en ntfs formatteren alvorens te restoren. topic mag gesloten worden wat mij betreft. Sorry voor de spam :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2006 14:33 ]

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-02 13:44
Opzich is het wel vreemd dat de software dit niet zelfstandig kan doen. Je moet hier dus rekening mee houden wil je dit product in je disaster recovery implementeren, zeker als je regelmatig je storage uitbreidt e.d.

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-02 15:00
binnen live recovery kun je eerst een partitie indeling versturen en daarna een ghost terug draaien
let er wel op dat je cooperative mode aanvinkt zodat je alles in een keer kan sturen naar een nieuwe machine.

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3