Toon posts:

Problemen met "Aspire 1620" - geen backslash

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb onlangs een tweedehandse laptop gekregen van iemand, maar ik kan in geen honder jaar die backslash knop vinden ... die zou normaal onder de backspace moeten staan, maar idpv daarvan krijg ik een £ & µ ... Dus ik kan geen backslash gebruiken op de laptop :s want ik vind die key nergens terug :s

Verwijderd

Je kan je landinstellingen wijzigen naar internationaal. Dan zouden ze volgens de normale normen moeten zijn. maar de tekens van jouw zijn waarschijnlijk van een duits of engels toetsenbord. Eventueel een ander toetsenbord bestellen?

• EnnaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:59

EnnaN

Toys in the attic

wow vervelend....

offtopic:
of wou je een oplossing? :P misschien moet je de toetsenbordinstellingen op de correcte zetten. VS. of juist niet. depends dus on wat voor tobo het is.

sig

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus alle landinstellingen afgelopen :s en blijkbaar wilt hem ni de juisten .. die toetsenbord-layout hebk zelf nog nooit gezien :s

• EnnaN

EnnaN

Toys in the attic

1. hoe ziet het tobo eruit? (foto? pic.? link?)
2. wat zijn je huidige tobo instellingen?

sig

Verwijderd

Topicstarter
Kan je bijv. niet zelf zeggen, op die key wil ik dat er dit teken komt ...

Want zonder backslash werken is wel redelijk moeilijk :s

Iemand ?

Verwijderd

Zoals ik al zei je hebt een Duits of Engelse toetsenbord indeling. Je zou met Acer kunnen bellen en vragen wat een Internationaal toetsenbordje kost. Deze vervang je met je huidige, en je zet je instellingen ( taalbalk ) of dmv Configuratiescherm > Land instellingen op Nederlands > met Keyboard layout internationaal.
Je zult echter nimmer nooit op je toetsenbord de / te zien krijgen met je huidige toetsenbord, wel kun je het instellen. Maar dan moet je op gevoel gaan werken.

Verwijderd

Topicstarter
ik wil wel op gevoel afgaan als ik maar die \ (gekopieer uit words symbolen) te zien krijg :) .. De knop \ zie ik .. Maar ik kan er niet de juiste toets aanhangen .. Is dit mogelijk ??? mijn landinstellingen staan op Nederlands (punt) & belgisch ... :s is op laptop, kan je toch ni zo gemakkelijk uw toetsenbord ervan aanpassen

• EnnaN

EnnaN

Toys in the attic

zet je landinstellingen eens op vs bijvoorbeeld en kijk of je hem dan wel kan vinden?

sig

Verwijderd

Topicstarter
Dan staat ie ertsn, maar staat mijn toetsenbord in qwerty ... en die zit onder juiste knop

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2006 13:55 ]

Pagina: 1