Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored
Die reactie is daar natuurlijk niet op zijn plaats: zo'n melding hoort in FA of via mail of IM, dan wijzen wij 'm wel terecht
De ervaring leert namelijk dat posts in FA niet, en posts op de FP wel eens over het hoofd gezien worden. De ervaring leert bovendien dat mensen dergelijke correcties op de FP als betweterig beschouwen, en dan volgen er dus flame- en troll-labeltjes. Weinig hoopgevend voor objectiviteit en betrokkenheid van de moderators in kwestie, maar ik kan me eerlijk gezegd ook wel voorstellen dat mensen niet blij van offtopic terechtwijzingen worden. Daarmee is meteen gezegd dat +0 een goede score voor je post is, en daar staat 'ie nu op. Leuker kan ik het niet voor je maken 
Maar wél bedankt voor de melding, want de besproken oplossing wordt idd niet echt gewaardeerd door het T.net management
Maar wél bedankt voor de melding, want de besproken oplossing wordt idd niet echt gewaardeerd door het T.net management
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Zo, even een late reply (vakantie
)
Als het de ervaring is, dan zal dat wel zo zijn. Het viel me eigenlijk gewoon op, en dat zeker van een gebruiker die al vanaf 2001 geregistreerd is.
Maar goed, de '0 houden' vind ik prima
Als het de ervaring is, dan zal dat wel zo zijn. Het viel me eigenlijk gewoon op, en dat zeker van een gebruiker die al vanaf 2001 geregistreerd is.
Maar goed, de '0 houden' vind ik prima
Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored