Toon posts:

[help] Acer 1916Ws

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag,

Ik heb sinds kort problemen met mijn monitor en ik weet nu niet of het een technisch defect is of dat het aan het programma/spel ligt.

Het Verhaal.

Ik speel World of warcraft.
Nu moet ik soms opdrachten uitvoeren die ik zo niet uit mijn hoofd weet, even alt-Tabben natuurlijk even controleren waar ik naartoe moet en weer terug naar het spel.

Nu als ik terug naar het spel ga krijg ik aan de randen van mijn monitor erg vage vlekken die ook erg fel van kleur zijn. Spring ik nu in het water worden die strepen ook redelijk blauw en zit ik in een grote zandbak worden die vegen ook gewoon geel.

ik weet nu niet of dit een technisch defect is wat bij mijn oude 17" had ik dit probleem niet.

* Waar ik wel op gelet had is dat beide resoluties van het spel even groot zijn " 1440 x 900 ,
Dus daar zal het niet aan liggen.

hebben jullie enige ervaring met dit probleem?
of zeggen jullie ook van gewoon RMA opsturen naar Acer?

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-05 08:49
Ik denk dat dit gewoon een software bug is, even drivers updaten, of wow updaten end an kan het mogelijk verholpen zijn.

Als er iets was met je videokaart/ beeldscherm dan zouden de kleuren ook vaag zijn tijdens het spelen in 3d voordat je alt-tabbde

veel games doen gewoon gek na het alt-tabben, ik heb niet gezocht naar je moederbord, maar zit daar een nvidia videokaart geintregeerd op (6100 serie toevallig?) of een nvidia kaart bij ingeprikt (maakt niet uit wat?) dan zou je eens de instellingen van je videokaart van prestatie af kunnen halen en op het midden zetten, dit werkt bij mij wel voor de gekke kleuren (in CS-s, heb geen WoW)

Suc6!

~ Mijn prog blog!

Verwijderd

Topicstarter
mijn specs:

A8N-SLI Deluxe
Ati X850Pro
80GB S-ata2 raid0
1GB geheugen.

Ik zal het proberen in iedergeval bedankt :)