[Ervaringen] Znote 6615WD

Pagina: 1
Acties:

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik ben al een tijdje op zoek naar een laptop en nou viel mijn oog op een Znote 6615WD van zepto.nl. Vooral vanwege de specs die je krijgt voor een nette prijs.

Specs:
Scherm:
15.4" WSXGA+ 1680x1050
Geheugen:
1024MB DDR2 PC5300 - 667MHZ
[b]Intel Core processor:[b]
1.83 GHz Intel® Core™ Duo T2400
Harde schijven SATA:
80GB 5400omdr. SATA Hitachi
Optische drives:
DVD-RW Dual Layer brander
Draadloos netwerk:
Intel® PRO/Wireless 3945ABG 54Mbit
Bluetooth™:
Ingebouwde bluetooth (6214W/6615WD)
Primaire batterij:
6 Cell Standaard Batterij
Prijs:
1.174,00 € Excl BTW.
Foto's:

Afbeeldingslocatie: http://www.zepto.com/Images/Notebooks/Scaled/7u4DkMAUWC8gxoyU_1_200_200.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.zepto.com/Images/Notebooks/Scaled/7u4DkMAUWC8gxoyU_4_200_200.jpg

Op de site kan je nog het een en ander aanpassen. Je kan ook een Core2duo toevoegen. En ik ben best benieuwd naar hoe dat presteert.

Heeft iemand op dit forum ervaringen met deze laptop ?

Verwijderd

Ik ben ook erg geinteresseerd in deze laptop. Je kunt er voor een mooie prijs een prachtige laptop bouwen. Alleen de videokaart is voor mij overkill, zoveel spellen speel ik niet en als ik eens wat speel dan is 't een lowpoly strategiespelletje.

Vaak als je veel power wil in een laptop, dan is 't een gaming laptop. Terwijl ik de power nodig heb voor het multitasken van programma's (zend studio, photoshop, office, flash, outlook en browsers). Jammer dat die optie nou net weer niet aan te passen is.

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Nu online

rg-mohwa

Phoe Hé

Dark0z schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 12:36:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een laptop en nou viel mijn oog op een Znote 6615WD van zepto.nl. Vooral vanwege de specs die je krijgt voor een nette prijs.
Prijs is wel EXL he ;) Verder best netjes voor zon laptop

Verwijderd

Excl zit je nog steeds heel prima en de behuizing ziet er een STUK beter uit dan die van de Compal's, die ook een goede prijs/kwaliteit verhouding hebben.

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 14:50:
Excl zit je nog steeds heel prima en de behuizing ziet er een STUK beter uit dan die van de Compal's, die ook een goede prijs/kwaliteit verhouding hebben.
Dat het er goed uitziet is het zeker, maar dan nog de vraag of het wel stevig is :)

• AMD 64
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

AMD 64

gathering of google

(overleden)
Ik heb even gemaild naar dat bedrijf. Vragen waarvan de behuizing gemaakt is en of hij ook echt stevig is. Op de site staat daar niks over.

Waterchiller te koop 250 euro. Mail voor info!

• AMD 64
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

AMD 64

gathering of google

(overleden)
Nou ik heb mail terug gehad. De behuizing is volgens hun stevig en robuust. Ik ga een 6612WD bestellen. Maar ik heb hem pas 20-11-06. Nog ff wachten dus. :)

Waterchiller te koop 250 euro. Mail voor info!

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
20 november pas? Dat duurt wel erg lang zeg. Waarom duurt dat zo lang dan?
Pagina: 1