Toon posts:

grafische kaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben in het bezit van een fujitsu siemens systeem (P III / 500Mhz / 128 Mb) hier zit een onboard Rage XL kaart op nou ben ik niet zo blij met die kaart omdat ie niet goed presteert nou wil ik hier een kaartje voor kopen maar ik weet niet wat er te krijgen is het probleem is namelijk dat er geen losse AGP slot inzit ik wil hier een andere kaart in zetten omdat ik binnekort een pc er bij ga kopen en deze nog een beetje redelijk wil hebben om thuis tegen elkaar te kunnen gamen

Wie heeft er leuke tipe heb van cardexpert al een TNT2 kaart PCI en ik kan van iemand een voodoo3 2000 overnemen maar wil ff weten wat ik het beste kan doen

Verwijderd

wat dacht je van een voodoo 5500 pci?

Verwijderd

Creative heeft ook een gforce mxje in pci uitvoering :o

Verwijderd

Topicstarter
Het moet trouwens wel samenwerken met een Hauppage wintv theater

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:02

JT

VETAK y0

Listen to emperor.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Emperor heeft gelijk, maar ik zal even toevoegen waarom :)

De voodoo 5 5500 PCI is nauwelijks trager dan de AGP versie. Dat durf ik met een gf2 mx'je toch wel te betwijfelen. De voodoo heeft 64mb geheugen waardoor hij heel weinig textures over de bus hoeft te halen.

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

Verwijderd

ik zeg een ding :

GeForce :)

Verwijderd

Op dinsdag 30 januari 2001 00:32 schreef webskipper het volgende:
ik zeg een ding :

GeForce :)
Ik zeg ook een ding Geforce:r is kut in 2d en windows en bijna elk ander OS is ook in 2d dus dat lijkt mij wel van belang

• DeeJayV
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
maar hoe is een VooDoo in 2D |:(

• thunderbird2k
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 05:55
Neem een geforce, bij 3dfx weet je het niet zo zeker met betrekking tot drivers, nu ze overgenomen worden door nvidia. Er schijnt wel iets als x-3dfx te zijn, maar of dat echt is of zo, ik zou het risico niet nemen, geen nieuwe drivers te krijgen.
Pagina: 1