Need for speed Most Wanted ---> hamachi probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 852 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• crazyheinz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09 17:32
Sorry op voorhand als dit niet juist staat.
Ik wou dit spel samen met een maat spelen via hamachi. Het lukte dus helemaal niet.
De ene maakte de server aan, andere vond hem niet.
Heeft er hier iemand ervaring mee hoe je die lan server het best opzet in most wanted. Ik heb het spel ook als eens lan gespeeld, met een draad welliswaar, en toen lukte het boeltje wel...

Op voorhand bedankt voor de reacties die hopelijk gaan volgen _/-\o_ :P

• HeepH
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-11 15:31

HeepH

Dope Rapper

Sowieso de nieuwste patch installeren,dat bracht mij en mijn vrienden al weer wat stappen dichterbij, het werkte echter ook bij ons nog steeds niet echt lekker, en op support voor lan of online hoef je van EA niet te rekenen :(

eerst SPV post in tijden

[ Voor 9% gewijzigd door HeepH op 12-09-2006 12:43 ]

http://specs.tweak.to/16495

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:19
Heephstan schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 12:42:
Sowieso de nieuwste patch installeren,dat bracht mij en mijn vrienden al weer wat stappen dichterbij, het werkte echter ook bij ons nog steeds niet echt lekker, en op support voor lan of online hoef je van EA niet te rekenen :(
_/-\o_

Ik heb het helaas nooit aan de praat kunnen krijgen. Met Underground (2) is het wel "gelukt", alleen moest is na elke race het spel opnieuw opstarten. Daarnaast ben ik het met je eens dat EA met Need For Speed nooit een goede ondersteuning heeft gehad en daar doen ze ook helemaal niets aan.

• robvanderaart
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:02

Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats

• crazyheinz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09 17:32
Bedankt voor de link, ik had die wel al eens tegengekomen eigenlijk toen ik aan het zoeken was.
[quote='artikel']Hi guys I finally got it working.Try to set your network connection, gateway primary dns and wins server to your local host IP adress.ie, if your IP adress is 192.168.0.1, then change the gateway, dns and wins to the same ip.
As well as manually setting the IPs and subnet masks of each machine, you have to set their default gateway to the IP address of the machine hosting the game. Now I'm enjoying the game via my local area network.
/quote]

Is het bij jou gelukt op de manier waarop deze kerel het beschrijft?

[ Voor 9% gewijzigd door crazyheinz op 14-09-2006 11:37 ]

Verwijderd

Gewoon met de hand doen.

Die losse config downloaden en op de pc je hamachi starten, dan je wlan nic uitschakelen, langame starten, alt-tab terug.. en dan je nic weer aanzetten.. gamen maar :)

Dit is alleen van toepassing op de host!

Ik vond het teveel moeite en heb het spel gewoon gekocht, het is nu platinum dus nog maar €15,- !
Pagina: 1