Toon posts:

laptop s.m.a.r.t.

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een sony laptop, krijg bij het opstarten de mededeling, Pri Master Hard Disk: S.M.A.R.T, status bad, Back up and Replace.
Ik neem aan de mijn harddisk naar de kl***n is, maar kan ik er helemaal niets meer aan doen, want vervolgens zegt Press F2 to resume, maar daar staat alles in het grijs vermeld, heeft iemand enig idee, of ehh is het echt voorbij ???

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-04 12:06
je laptop vermeld dat je harde schijf er aan gaat
kun je nog in windows komen? if ja, dan zou ik het advies van je laptop opvolgen, backupppen en vervangen

PSN: djmurcielago

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Hdd uitbouwen en aan een adapter hangen en in een pc bouwen, kijken of je er nog wat vanaf krijgt.

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:54

Sa1

Murcielago schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 10:31:
je laptop vermeld dat je harde schijf er aan gaat
kun je nog in windows komen? if ja, dan zou ik het advies van je laptop opvolgen, backupppen en vervangen
hij geeft toch aan dat dat niet kan????!?

Maar goed, je zou je hdd der uit kunnen halen in een andere laptop kunnen doen als 2e drive, of een convertertje der voor halen...

wellicht krijg je der nog wel data vanaf, maar als ie nu niet wil booten, dat zal hij dat morgen ook niet doen.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:15

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

WTF doet dit in PMG :?

Het gaat over Opslagmedia problemen bij een Laptop :o

Verder is het sowieso de bedoeling zelf op zoek te gaan voor je een topic opent, van enige eigen inzet is geen spoor in deze topicstart. Advies is dus om in relevante subfora (OM en CSL) te kijken en zelf eea proberen uit te zoeken.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.