Toon posts:

[Red Alert 2[Internet: unable 2 connect.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,
Ik probeer nu met een vriendje via internet te spelen maar onze ping is steeds rond de 26. Maar als we dan connecten gaat hij naar 800> en zegt hij Unable to connect!
Ik heb al mijn firewall uitgezet.
Ligt niet aan de pc doet het allebij in single.
Network settings bekeken niet veel van begrepen.
Hij heeft het spel gister gekocht bij de Bart Smit voor 4 euries. Ik heb de First Decade doos. Is er mischien een verschil?

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2006 12:45 . Reden: doe maar normaal ]

• robvanderaart
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:02
Heb je een router ? Ga eens naar de Red Alert 2 site, heb ook hetzelfde probleem gehad en toen bleek dat ik een paar poorten moest forwarden :)

Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats

Verwijderd

Topicstarter
mmm, ik heb het alleen met mijn vriend. als ik via andere ga dan doet hij het wel. mischien bij hem even wachten tot ik hem weer spreek.
Groetjes

Verwijderd

Topicstarter
Kick shop au!
Help mijn vriend kan wel tegen anderen spelen. Ik ook maar niet tegenmekaar. De ping is steeds 806 of meer!
Het enige verschil is dat ik de first decade heb en hij de goedkope van bart smit.
Groetjes

Verwijderd

Topicstarter
mmm,
Het lijkt wel of het grote internet ons niet aardig vind.
Red alert doet het niet tussen ons! Maar wat mij ook is opgevallen is dat bestandsoverdracht tussen ons via msn heel heel heel traag gaat. Terwijl we dat bijde niet bij andere mensen hebben.
En skype werkt niet goed. Dan ben ik online komt hij online en dan gaat hij meteen weer weg en zien we mekaar niet terwijl we allebij online zijn :(
Kan het dat er iets mis is tussen ons?

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-12 15:03
Hamachi al geprobeerd?
Pagina: 1