Hoi,
ik ben aan het denken om een nieuwe cpu-cooler te installeren omdat ik de stock van mijn A64 3000+ winnie toch wel wat te luidruchtig vind.
Ik had eerst de Arctic Freezer 64 PRO ,deze dus 18 € op het oog, maar toen zag ik de Alpine 64 staan: klik 10 €
Het lijkt mij een mooi compromis(=half zo goedkope/stille koeler, die weliswaar iets minder goed koelt) tussen koeling en absolute stilte.
Zijn er mensen die ervaring hebben met dit product?
Weet iemand trouwens iets van de Silencer Ultra64 TC klik 11 € ?
alvast bedankt
edit: Ik heb het topic [cooling] Arctic Cooling ervaring topic... bekeken maar vind er daar niets over?
. Verder heb ik al een paar reviews gelezen, maar zou graag wat persoonlijke meningen krijgen.
excuseer voor de opmaak, ben deze nog niet zo gewend
ik ben aan het denken om een nieuwe cpu-cooler te installeren omdat ik de stock van mijn A64 3000+ winnie toch wel wat te luidruchtig vind.
Ik had eerst de Arctic Freezer 64 PRO ,deze dus 18 € op het oog, maar toen zag ik de Alpine 64 staan: klik 10 €
Het lijkt mij een mooi compromis(=half zo goedkope/stille koeler, die weliswaar iets minder goed koelt) tussen koeling en absolute stilte.
Zijn er mensen die ervaring hebben met dit product?
Weet iemand trouwens iets van de Silencer Ultra64 TC klik 11 € ?
alvast bedankt
edit: Ik heb het topic [cooling] Arctic Cooling ervaring topic... bekeken maar vind er daar niets over?
excuseer voor de opmaak, ben deze nog niet zo gewend
[ Voor 13% gewijzigd door kcRogue op 11-09-2006 21:32 ]