Mijn vraag is de volgende: Ik heb een simpele site gemaakt met een iFrame en een paar images als knoppen ( www.outflow.nl ). Iedere knop laadt een los html-bestand in het iFrame, best logisch. Nu is mijn probleem dat google ook zoekresultaten geeft die direct naar de losse html-pagina leiden zonder op mijn index te komen.
voorbeeld: ik toets in google: outflow oosterhout programmering
het derde resultaat is: OUTFLOW Oosterhout, de culturele hangout (www.outflow.nl) en is zo'n losse pagina.
De bezoeker heeft dan dus niet de volledige informatie voor zijn neus. Ik heb geprobeert een code van een redirect in de losse html-pagina's te zetten, maar dit werkt niet (hij laadt dan natuurlijk de volledige index opnieuw in mijn iFrame). Wie weet hoe ik dit op kan lossen zodat mensen geen verkeerde site te zien krijgen maar gewoon de index?
Alvast bedankt
voorbeeld: ik toets in google: outflow oosterhout programmering
het derde resultaat is: OUTFLOW Oosterhout, de culturele hangout (www.outflow.nl) en is zo'n losse pagina.
De bezoeker heeft dan dus niet de volledige informatie voor zijn neus. Ik heb geprobeert een code van een redirect in de losse html-pagina's te zetten, maar dit werkt niet (hij laadt dan natuurlijk de volledige index opnieuw in mijn iFrame). Wie weet hoe ik dit op kan lossen zodat mensen geen verkeerde site te zien krijgen maar gewoon de index?
Alvast bedankt