Toon posts:

Uitzendinggemist.nl en IE

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Al geruime tijd lukt het mij niet om de pagina uitzendinggemist.nl te bereiken in Internet Explorer. Ik krijg de melding dat er cookies benodigd zijn, met de uitleg erbij hoe de site toe te voegen bij toegestane cookies. Dit heb ik geprobeerd, maar ik krijg hetzelfde resultaat.
In Firefox doet hij het gewoon normaal zonder een site in te vullen bij toegestane cookies.

Heeft iemand hier nog meer last van? En wat is er aan te doen?

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:53
Welke firewall en anti-virus software gebruik je? Controleer daar eens de instellingen van. Zet hem eens even uit en kijk of je er dan op kan komen, dan heb je de schuldige zo gevonden.

Verwijderd

Topicstarter
Dat zou in principe kunnen, maar dan zou die het ook niet moeten doen in Firefox. Of is dat een erg raar idee?

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:53
Misschien, misschien niet. Er zijn firewalls genoeg die specifieke IE plugins hebben, zodat ze de browser van extra functionaliteit kunnen voorzien. Je kunt in elk geval zonder echt risico je firewall of virusscanner best even een paar seconden uit hebben om te testen, hackers zullen echt niet op je zitten te azen als simpele home user :).